#17900 Riko:
Pre vsetky mesta s MHD by som preferoval zastavky s jednym cestnym prudom a sirokou zastavkou, pricom uvedeny prud by bol spolocny pre ED, TD, AD a individualnu dopravu. Posledne menovana by mala byt v centre mesta a jej sirsom okoli co najviac redukovana aj za cenu tvorenia sa kolon. Uvedena zastavka sa vo forme akejsi "lastovicky" vybudovala v Brne (Klusackova).
Pre vsetky mesta s MHD by som preferoval zastavky s jednym cestnym prudom a sirokou zastavkou, pricom uvedeny prud by bol spolocny pre ED, TD, AD a individualnu dopravu. Posledne menovana by mala byt v centre mesta a jej sirsom okoli co najviac redukovana aj za cenu tvorenia sa kolon. Uvedena zastavka sa vo forme akejsi "lastovicky" vybudovala v Brne (Klusackova).
Riko
ona sa ta zastavka odlišuje len výškou, že je v úrovni prvého schodu, alebo aj niečim iným?
v Prahe na Vodičkovej pri Václaváku, kde na ulici nie je miesto na ostrovček je zastávka robená tak, že na úseku zastávky je cesta pre IGK zvýšená na úroveň chodníka a tým pádom aj zastávky, čiže slúži to na "bezbariérový" prechod z chodníka na zastávku a zároveň ako retardér pre autá.
P.S. v Mníchove som videl že autobusy prichádzali na tú istú zastávku ako mali eliny, čiže odpojil sa z asfaltky, prešiel na kolajnice a na električkovej zastávke zastal, inak ideálne riešenie na cestách kde sa nedá vybudovať zastávkova nika pre busy, aby sa za busom netvorili kolony