Reakcia na: Igorko #17893:
v com je trochu problem, su prestupove body. Ak by sa realizovala "pomala verzia rychlej elektricky" s par linkami, museli by sa prestupy zreorganizovat. Ako teraz prestupim z linky 8 (smer stanica) na 5 priamo ? Nijako. Na spolocnej trase nie je zastavka. Ci Spitalska - Krizna. Zastavky su na preskacku, niekedy aj dve za sebou na jednej strane, kym na druhej strane nic.
Vladimír
V Brne sa človek tou jednou linkou, čo mu na zastávke pred domom stojí takmer nikde priamo nedostane, ale na druhej strane superkrátky interval zaručuje, že spoj ide vždy. A keď vie, kde má prestúpiť na druhú linku a za predpokladu, že aj tá má superkrátky interval, tak logicky trávi pri prestupovaní minimum času.
Napadlo ma úplne šialené linkové vedenie električiek v Bratislave len s tromi linkami:
- linka č. 1: Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov
- linka č. 2: Karlova Ves - nábrežie - Šafárikovo nám. (späť Jesenského) - Špitálska - Vajnorská - Zlaté piesky (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Nové Mesto)
- linka č. 3: Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - tunel - Obchodná - Račianska - Rača (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Vinohrady)
Interval na všetkých navrhnutých linkách by mohol byť 2 min. v špičke a 3 min. v ostatnom dennom čase v pracovných dňoch a napr. 6 min. v soboty, nedele a sviatky.
Za jediné negatíva považujem, že po Jesenského sa jazdí len smerom z mesta a neexistuje nejaké spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou.