Reakcia na: Igorko #17893:
v com je trochu problem, su prestupove body. Ak by sa realizovala "pomala verzia rychlej elektricky" s par linkami, museli by sa prestupy zreorganizovat. Ako teraz prestupim z linky 8 (smer stanica) na 5 priamo ? Nijako. Na spolocnej trase nie je zastavka. Ci Spitalska - Krizna. Zastavky su na preskacku, niekedy aj dve za sebou na jednej strane, kym na druhej strane nic.
, budem mať sexkretárku.


). Btw., si si isty, ze bude 24 novych SORov? Nie si nahodou privelky optimista? Jedine co bude budu draciky, a to tiez v neznamom mnozstve.
J
si, vladimír, tr3mp: Ja nie som proti prepojení radiál, ja som proti systému, že linky chodia odvšadial všade, ale rýchlodrážne elinu podobnú tkonštrukciou trás metru. Podľa mňa by do Karlovky a Dúbravky už teraz mala chodiť len jedna linka. Napríklad súčasná L5. Bola by 5A Pri kríži - Komisárky a 5B KV - ŽST Vinohrady. Mala by svoj patričný interval. Teraz ľudia čakajú na to svoje a čakajú dlho.
Takže prepojenia používať, len pri výlukách či nepredvídaných situáciách. A pochybujem, že mesto dá 2mld, na vybudovanie prepojení, ktoré sa budú využívať raz ročne. To je priveľký luxus.
nováčik: nevyjadril si sa k fréze, prečo sa neporobilo toho viac?
Spôsob ochrany upevnenia koľajníc? Tak sorry ale aby som niečo také vymyslel, mi stačí pár minút. Ak by to malo byť len posraté U-čko s plechu. Ak si dobre predstavujem čo pod tým pojmom myslíš.
A vôbec budme radi, že dotácie budú a mesto môže začať plniť ten sľub občanom bratislavy o obnove vozového parku. Som zvedavý čo kúpia. Dúfam, že to nebude ďalších 24 SORov