Reakcia na: J #17780:
Lenze ty nesmies porovnavat Bratislavu ako mesto s priemerom EU. Potom dopadne dobre. Porovnaj si bud:- ekonomicku vykonnost celeho Slovenska s priemerom EU, alebo
- ekonomicku vykonnost Bratislavy s inym europskym polmilionovym mestom (najlepsie s hlavnym, ak take este niekde v EU existuje.)
Linka 21 je nestastna. To by chcelo bud expresny autobus ako vyrazny doplnok k tomu, co je teraz (vlastne navrat k niekdajsim casom, kedy do DNV jazdil i expres), alebo velmi vyrazne zhustenie intervalu za predpokladu nasadenia klbovych vozidiel, alebo priamo kolajovu dopravu.
J
Papyr:
1) Nemyslel som to kvôli Prešovu, ale kvôli adekvátnom dopyte na trhu.
2)
4) zatiaľ nie
5)No nie je to zas také hrozné, s tými vodičmi, sú aj taký aj taký, no to, že sú nejaký pre vozy nebezpečný samozrejme aj s údržbou, neznamená, že by sme mali kupovať I280. Treba spraviť poriadok všade. Nové vozidlá svetovej úrovne, norm. vodiči, norm. údržba.
Andy: Nemám rád ľudí, ktorý myslia len na seba. V Ba žije 60.000 nejako postihnutých ľudí. Dosť silný argument pre NP. Raz sa k nim možno pridám a chcem jazdiť NP vozmi. 15TrM už nekúpiš avšak hovorili sme o prehnanej cene Škodovky, ktorá tak stráca konkurencie schopnosť na trhu.
Aj keď teraz som si uvedomil, nemôže to byť tým, že 15Trm má dva motory a trolino 15m iba jeden?