nechcem sa tu hrat na slovicka, ale na TVM povedali nieco v tom zmysle, ze najlepsie by pre dopravcov a mesta bolo, ak by dotacie rusili postupne. len tak na doplnenie...
Juro: Neviem aké terno chcú spraviť s 830 ale to že sú teraz tri neznamená, že nebudú kupovať niečo nov. do tej spoloťnosti má záujem vstúpiť aj niečo iné a bohaté s prachmi na vlakový park.
Budú sa musieť dohodnúť ale nie medzi sebou, ale s ZSR. A preco, no pretože ZSSK je iba dopravca. Ak by sa nejak snazili zmarit snahy BrKS, tak im hrozí pokuta od protimonopolného úradu. Obidve spoločnosti musia mať na rovnakej trati rovnaké podmienky.
Andy #17634 : niekedy sa nad tvojimi argumentmi len pousmejem.
Dnes v TV Markíza bolo o rušení dotácií a povedali tam info, že znižovanie dotácií bude postupné. A v črepinách tá istá téma, dosť výstižne pomenované fakty avšak len z jednej strany. A zabudli na závanžé info ako FD, majetok prevedený z štátu na obce atď. Ak to prejde tak by zrejme dotácia mala byť poskytovaná len ľuďom s trvalým bydliskom na území Bratislavy a pokuta za jazdu bez lístka nie 100 násobok ale 300 násobok, čo by bol po zdražení (ktoré určite príde) okamžite trestný čin čiže ľahjšie postihnutelný a vymáhateľný.
Vysledok vyberoveho konania na dodanie 1 ks nizkopodlazneho autobusu o dlzke 12 metrov, ktoreho zadavatelom bol Dopravny podnik mesta Presov, a.s., vyhrala firma Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. Do konca roka 2003 (plan - v oktobri) doda do Presova Solaris Urbino 12. Takze ev.c. 348-350 budu K-B961, a ev.c. 351 bude prvy presovsky Solaris a zaroven prvy SU 12 na Slovensku. Okrem ceny zavazila vraj pri vybere i skutocnost, ze Karosa ma 3x dlhsiu dodaciu lehotu, ako Solaris.
All: neviem, kto tu pisal o IC supravach, ale prva seria uz jazdi na normalnych rychlikoch BA-KE, R611 bol dnes v zlozeni 7xBmee+BDsheer(102)+WRRm+Apeer(004)+Apee, takze rozdiel medzi IC a R je uz len v cene a zastavovani. Hodilo by sa teraz zrusit deregulovane cestovne a urobit normalny IC takt BA-KE so zastavenim tam, kde to ludia potrebuju.
Neviem, ale v Slovnafte je viac zaujimavych veci... Su tam Ikarusy 280, Karosy 95x s BUSE transparentami tusim A na zastavkach oznacniky s okruhlimi tabulkami z DPB Keby niekto vedel zohnat exkurziu do Slovnaftu
Viete mi niekto povedat kde ma DPMB v podmienkach prepravy alebo inom takomto dokumente stanovene po akom case moze revizor zablokovat oznacovace cestovnych listkov?
Ved tak isto je to aj po ine roky... A keby si si pozrel pozorne cestovny poriadok 20+22, tak zistis, ze cez leto tam nie je ani jeden odchod linky 22...
xxx - 22 nepremava cez letne skolske prazdniny, takze preto nie je uvadzana, ktovie ci ju obnovia po prazdninach. S tymi elektrickami vecer tomu dali, zas sa povozi menej ludi MHD. No, co uz!
Poondiaty sedlaci hnusni juznokresovy!!! Za tyzden mi uz druhy vliezol do cesty! Vlecie sa to ledva 50 medzi madarskymi lazmi a strka sa do protismeru ako Schumacher a este sa cuduje preco mu flekujem na narazniku. Aby toho nebolo dost dalsi mi vliezol zo stopky. Ale jemu to odpustim lebo zrejme hladal cestu ako ja. Uff ale som bol nas...
Toz to som moc zvedavy ako sa BRKS a ZSSK dohodne na trasach. Neviem ake terno chce urobit s tymi troma 830-kami, oproti ZSSK. V spickovych hodinach je trat Lamac - Hlavna stanica uplne vybita, kedze je tam len jedna kolaj. Som moc zvedavy.
Turbo #17625: Pri údržbe aká sa električkovým tratiam venuje v Bratislave bude vždy električka najhlučnejším prostriedkom MHD. V princípe, ako správne uvádzaš treba zabrániť vzniku hluku na styku koleso-koľajnica. Ak tu vzniká najväčší hluk, potom má ideálne podmienky pre ďalšie šírenie do priestoru. Koľajnica totiž slúži ako akustický vlnovod a šíri tento hluk až do vzdialenosti asi 150 m na obidve strany (dopredu aj dozadu) od prechádzajúceho vozidla. Panely BKV slúžia navyše z akustického hľadiska ako ozvučnicové dosky. V praxi to potom vyzerá tak, akoby sa priestorom pohybovalo teleso s rozmerom cca 300 m, širiace hluk z neuveriteľne veľkej plochy.
Ešte nik nebol v Tuneli Branisko?
Musím vám povedať,že je tam super,ale v tuneli je strašna zima.
Brrr,,
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juro
Toz to som moc zvedavy ako sa BRKS a ZSSK dohodne na trasach. Neviem ake terno chce urobit s tymi troma 830-kami, oproti ZSSK. V spickovych hodinach je trat Lamac - Hlavna stanica uplne vybita, kedze je tam len jedna kolaj. Som moc zvedavy.