genius: No stou fúziu som nepovedal, že sa im to podarí za 5 rokov či za rok. Myslím si, ža aj tých 20 je optimistických. Ale aj tak to nie je nejaký dlhý horizont. Čo je to 20 rokov. Nič. Akurát začnú dochádzať zásoby ropy.
Je mi jasné, že pri získavaní vodíka je potreba viac energie ako jej je treba. No aj tie ropné veže musí niečo pohánať a mám pocit, že tie pumpy ťahá el. energia.
Jo. Doprava bez emisií, to by mal byť náš cieľ.
Len tak na pobavenie, v austrálii sa podarilo prepraviť žabu na vdzialenosť pár metrov pomocou teleportu. O tom čítal známi (nebolo to vo NČ ani nič podobné), takže možno raz sa budú vytrhávať koľaje a troleje a budeme cestovať úplne inak. "TRANSPORT" :-))) Žaba prežila.
Je mi jasné, že pri získavaní vodíka je potreba viac energie ako jej je treba. No aj tie ropné veže musí niečo pohánať a mám pocit, že tie pumpy ťahá el. energia.
Jo. Doprava bez emisií, to by mal byť náš cieľ.
Len tak na pobavenie, v austrálii sa podarilo prepraviť žabu na vdzialenosť pár metrov pomocou teleportu. O tom čítal známi (nebolo to vo NČ ani nič podobné), takže možno raz sa budú vytrhávať koľaje a troleje a budeme cestovať úplne inak. "TRANSPORT" :-))) Žaba prežila.
Vladimír
A čo sa týka bratislavskej špecialitky - originálne autobusy inde nevídanej značky "Vrakosa", už sa mi na ne pomaly zbiehajú slinky. Asi o 2 až 3 týždne sa chystám na výlet do Bratislavy. Pobudnem tam asi tri dni, takže dúfam, že sa mi podarí nejakou Vrakosou sa odviesť. Veľmi sa na to teším.
Okrem toho sa verím, že:
- opäť vybláznim na mojej obľúbenej trati cez tunel
- pozriem si tú nešťastnú preložku trate pri vyústení z tunela na nábrežie (v BA som nebol 2 roky, ešte som ju nevidel)
- skúsim niekde vypátrať Ik412 a previesť sa ním
- uvidím, kam všade sa dá vypraviť Sor (pri mojej poslednej návšteve jazdili len na L41)
- prejdem posledné úseky siete MHD, kde som nešiel a teda budem mať prejdenú komplet celú sieť MHD v BA
- iné zábavky