Reply on: J #17070:
myslim ze v sucasnej chvili by bolo lepsich tych 100 VP, kedze na to aby sa mohli vyradit tie vraky co tu premavaju by to bolo aj tak malo... a okrem tho, cestujuci su blbi a tak budu uplne spokojni hoc aj s novou K951 rovnako ako su napriklad spokojni s K2S ktore povazuju za nove elektricky a vobec ich nezaujima ci tie vozy vychadzaju z niecoho starsieho alebo nebodaj to je iba reko niecoho co tu uz niekedy jazdilo...PS: NP vozy maju aj z bezneho prevadzkoveho hladiska mnoho vyhod, napriklad rychlejsiu vymenu cestujucich dnu-von, ale aj nevyhod, ako napriklad o nieco mensia prepravna kapacita (co je v bratislavskych preplnenych spojoch dost velka nevyhoda)
Vladimír
A čo sa týka bratislavskej špecialitky - originálne autobusy inde nevídanej značky "Vrakosa", už sa mi na ne pomaly zbiehajú slinky. Asi o 2 až 3 týždne sa chystám na výlet do Bratislavy. Pobudnem tam asi tri dni, takže dúfam, že sa mi podarí nejakou Vrakosou sa odviesť. Veľmi sa na to teším.
Okrem toho sa verím, že:
- opäť vybláznim na mojej obľúbenej trati cez tunel
- pozriem si tú nešťastnú preložku trate pri vyústení z tunela na nábrežie (v BA som nebol 2 roky, ešte som ju nevidel)
- skúsim niekde vypátrať Ik412 a previesť sa ním
- uvidím, kam všade sa dá vypraviť Sor (pri mojej poslednej návšteve jazdili len na L41)
- prejdem posledné úseky siete MHD, kde som nešiel a teda budem mať prejdenú komplet celú sieť MHD v BA
- iné zábavky