Vladimír: No I412 bežne stretneš na 91 alebo 37. Myslím, že ak napíšeš deň vopred do dispečera tak ti budú vedieť povedať resp. zistiť kde bude + odchody. Alebo keď tu budeš tak zavolať na dispečink povedať 1701 alebo 1702 poprosiť a ak bude nejaký čo sa o to zaújíma (rozumej vie) tak ti to povie. Alebo zožeň si vozíček a počkaj si na 1700. 
Ak chceme ísť cestou elektrifikácie aj z dôvodou ekologizácie CNG oproti nafte vedie na plnej čiare. Naše Karosy CNG spĺňajú normy platné od roku 2012. Len dúfam, že dovtedy nebudú jazdiť.
Čo vidíš na tunely?! Veď to je jedna z najhorších trás. Teda najhoršie sa na nej cítim, príliš hluku.
Re #17053 Spectre: Čo je pravda nie je hriech.

Ak chceme ísť cestou elektrifikácie aj z dôvodou ekologizácie CNG oproti nafte vedie na plnej čiare. Naše Karosy CNG spĺňajú normy platné od roku 2012. Len dúfam, že dovtedy nebudú jazdiť.

Čo vidíš na tunely?! Veď to je jedna z najhorších trás. Teda najhoršie sa na nej cítim, príliš hluku.
Re #17053 Spectre: Čo je pravda nie je hriech.
J
Áno budúcnosť je v elektrine a najlepší zdroj bude asi jadrová fúzia. Pár reaktorov by stačilo na celú európu. Vedcom sa už aj podarilo fúziu spojazdniť avšak nevedia ju ustáliť. Bolo to max. pár minút no za ten čas to stihlo uvolniť obrovské množstvo energie. Biomasa, vietor, slnko to je len prechodný stav, kým sa vedcom podarí fúziu ustáliť a kotrolovať ju. Ale stále lepšie ako uhlie.
Mimochodom v USA nedávno predstavili bus na vodík. Pri reakcii vzniká elektrina a vodná para. V podstate nevyčerpateľný zdroj, lebo ten vodík štiepnou reakciou znovu získaš z vody.
vladimír: Ale neviem si dosť dobre predstaviť trolejbus do Čunova, Devína, DnV, Lamač etc. Aj autobusy majú v MHD svoje nezastupiteľné miesto. Napríklad aj pri výlukách. Elektrifikácia musí byť avšak to neznamená, že rozvoj autobusov sa musí zastaviť. Nerobme to čo robí magistrát. Bude metro a všetko ostatné je na dožitie. Bude trolejbus a elina autobusy treba zrušiť a neinvestovať do nich.
si: A čo je na I4x5 zlé. Myslíš tie pouvolňované dvere (stačí dotiahnuť skrutku), hrakajúce vnútorné sklá (zase len dotiahnuť). Keď sa človek odvezie 480X tak sa cíti veľmo dobre. Lepšie ako v Karosách 3. série. Áno ty mi povieš, že ty nie, ver mi si v menšine. I435, ktorý denne jazdí dáš dokopy na slušnú úroveň za jeden deň s golou, skrutkovačom a handrou. Karosy musíme posielať do Zlínera a vrazí sa do nich 3mil.