Vladimír: No I412 bežne stretneš na 91 alebo 37. Myslím, že ak napíšeš deň vopred do dispečera tak ti budú vedieť povedať resp. zistiť kde bude + odchody. Alebo keď tu budeš tak zavolať na dispečink povedať 1701 alebo 1702 poprosiť a ak bude nejaký čo sa o to zaújíma (rozumej vie) tak ti to povie. Alebo zožeň si vozíček a počkaj si na 1700. 
Ak chceme ísť cestou elektrifikácie aj z dôvodou ekologizácie CNG oproti nafte vedie na plnej čiare. Naše Karosy CNG spĺňajú normy platné od roku 2012. Len dúfam, že dovtedy nebudú jazdiť.
Čo vidíš na tunely?! Veď to je jedna z najhorších trás. Teda najhoršie sa na nej cítim, príliš hluku.
Re #17053 Spectre: Čo je pravda nie je hriech.

Ak chceme ísť cestou elektrifikácie aj z dôvodou ekologizácie CNG oproti nafte vedie na plnej čiare. Naše Karosy CNG spĺňajú normy platné od roku 2012. Len dúfam, že dovtedy nebudú jazdiť.

Čo vidíš na tunely?! Veď to je jedna z najhorších trás. Teda najhoršie sa na nej cítim, príliš hluku.
Re #17053 Spectre: Čo je pravda nie je hriech.
si
To ze maju problem sa zamestnat aj ked maju vzdelanie - ano to mas pravdu, pretoze po mnohorocnych skusenostiach s nimi (ako etnikom) kazdy normalny zamestnavatel prijme do prace rovnako kvalifikovaneho bieleho zamestnanca ako potmavsieho, lebo je mensia pravdepodobnost ze bude mat neake problemy s bielym (a naco by si pridaval zbytocne problemy). Ako vsak vravim, tato prax je dana prave na zaklade skusenosti z minulosti, takze si za to mozu sami (a vacsine to aj vyhovuje, negativne to postihuje iba tu slusnejsiu minoritu)
Re #17030 J: pochop, ze ani ikarus uz nevyraba tanky 28x a ked sa pozries na stav vozidiel rady 4x5 ktore u nas jazdia tak tiez uz mozes pomaly zacat nadavat ze v akom stave su tie vozy... to nie je ale problem vysokeho myta alebo ineho vyrobcu ale je to problem udrzby... (a neboj, aj solaris po par rokoch by tu pri nasej udrzbe vyzeral rovnako)