20 rokov asi nie, ešte v 1993 či ´94 sme s nimi chodili do Trnovca n. Váhom k babke... šmária to boli cesty ? zastavovanie v každej stanici, v teplom počasí, cez tie polia, okolo topole, foter nádcha, brácha ešte iba 1-2 roky, skákal po sedadlách, mne sa huba nezastavila a našich mohlo je.... ?
alebo skôr kapacitne posilniť L50 od tej 15:30 do 18:30 na 5min, alebo nasadzovať klbáky, síce pri mierne dlhšom intervale ale pri konečnom súčte, lepšej kapacite. T.j. dnes v poobednej špičke má L50 hodinovú kapacitu 700os. Kĺbová L50 by mohla premávať takto :
- RŠ - 10min (660os/h, dnes 560os/h)
- SE - 12min (550os/h, dnes 560os/h)
- od 13:00 do 15:00 i=10min (660os/h, dnes 700os/h)
- od 15:00 do 18:30 i=7-8min (880os/h, dnes 700os/h)
- od 18:30 do 20:00 i=10min (660os/h, dnes cca 560os/h)
- 20:00-23:15 i=15min (440os/h, dnes 280os/h)
Čiže po zatiaľ automatickej Regiozľave 1,83 EUR, navýšenie nejakých 15%, lepšie to už v oblasti týchto malých čísel nebude.
Inak u SL REGIO je pásmo 35-40 km za 1,95 v hotovosti, 1,80 z karty - ale vačšína autobusov ide cez Plavecký štvrtok, čiže 41 km a to je 2,10 v hotovosti, 1,95 z karty. A vlak nemá byť lacnejší, než autobus, jedina v relácii, kde nemože busdu konkurovať a to o relácii BA - MA rozhodne neplatí.
Celá tá zľava je tam podľa mňa len preto, lebo pri výpočte cestovného daným spôsobom bol najväčší nárast práve do 60 km. Potom už ten nárast klesá a blíži sa k tým priemerným 9,96 %, resp. je aj nižší.
Vies, ono by to bolo v poriadku keby nezvysovali cestovne. V momente ked cestovne zvysuju tak skrty nebudem akceptovat ako "v poriadku" (ak nejde o rusenie vyslovenych hluposti, typu L27), specialne na 66 ktora je v urcitych casoch vytazena velmi slusne. Nech to obmedzia napr. doobeda, ale nie takto.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
boxcar