Spectre: HD12 alias LC 757, neskor LC 957 alias HD 957 alias bohvieco
oficialne vyradili a ponukaju Renault Iliade. Mimochod, rovnako ako Agora ma panelovu konstrukciu
.
Dost z blizka som si obzeral viacere 6 rocne 732GO so starym ramom a plechmi. Okrem trochy hrdze boli v pohode. Ani vodic nic nespominal (zlomeny ram by citil, pripadne aj pocul). Pri drakoch bude problem skor s pohonom.


Dost z blizka som si obzeral viacere 6 rocne 732GO so starym ramom a plechmi. Okrem trochy hrdze boli v pohode. Ani vodic nic nespominal (zlomeny ram by citil, pripadne aj pocul). Pri drakoch bude problem skor s pohonom.
Spectre
Btw., oblubena tema: Zvratenost Karosy. Rozmyslal som nad tym, preco sa napr. nezacala vyrabat B831? Neviem, ako bol ten autobus urobeny konstrukcne, ale minimalne interierom a dverami normalnej velkosti bol urcite vhodnejsi do mestskej premavky, na odporny dizajn nepozerajuc. Preco? Pretoze keby tak ucinili, dopadli by ako Ikarus. Podla mna nebol hlavnym kamenom urazu Ikarusu vyvoj rady 400 ako takej, pretoze ta je napr. v Madarsku relativne rozsirena. Ovela vacsia chyba boli, ako tu uz niekto spomenul tie NP vozidla. Vyrobit NP vozidlo je predsalen trochu tvrdsi oriesok. Karosa mala viditelne lepsich manazerov, ako technikov, co plati aj dodnes.
Ozaj, kedysi Karosa robila zajazdak, tusim HD12. Co sa s tym typom stalo? Preco sa prestal vyrabat?
Posledna otazka: Ako ma riesenie blokovanie dveri rada 9xx. V medzimestskom som to videl a tam je to ultra-debilne. V mestskom autobuse v Brne tam vsak boli len akesi magnety, alebo co. Ziadna zapadka, ani mechanicky zamok. Co na to povedia odbornici na Karosu (m@rtin)????????