Fafejto:
Karosa B 961 - originalne technicke udaje priamo od vyrobcu.
Pozrime si to pekne pomaly...
1. Pri 3. dverach je o jeden schod viac... (Vrakosa)
2. Vsimni si rozmiestnenie sedadiel, ake je pitome, najma nad 2. napravou. Akutne tam nie je mieste pre nohy (vlastna skusenost z B 741 a vidim ze u B 961 je to presne tak isto).
3. "Vanicky" ako prostriedok nizsej podlahy...
4. Nekonecne zvratena konstukcia vlecky.
Ak to odmietas uznat, tak nemam s tebou o com hovorit.
Karosa B 961 - originalne technicke udaje priamo od vyrobcu.
Pozrime si to pekne pomaly...
1. Pri 3. dverach je o jeden schod viac... (Vrakosa)
2. Vsimni si rozmiestnenie sedadiel, ake je pitome, najma nad 2. napravou. Akutne tam nie je mieste pre nohy (vlastna skusenost z B 741 a vidim ze u B 961 je to presne tak isto).
3. "Vanicky" ako prostriedok nizsej podlahy...
4. Nekonecne zvratena konstukcia vlecky.
Ak to odmietas uznat, tak nemam s tebou o com hovorit.

Turbo
Ikarus 283 (pozname z BA)
Ikarus 284 - vsimnite si konstrukciu - evidente pohon 3. napravy. Ja sa divim ako dokazali nacpat motor s prevodovkou dozadu. Apropo, v prednej casti ma nizsiu podlahu... Ale ta konstrukcia vlecky... ts ts ts.
http://tavolsag.freeweb.hu
/auttip_260_280.html - najdete tam mimo ineho aj Ikarus 695
Ikarus - Agora!!! Reciznali, prelozte.