Strasne dobre ? Prakticky samozrejme asi nerealne, ale podstata vystihnuta a ciastocne by aspon nieco mozno islo nahradit prave takto (kde je RegioJet?).
debílek senilný si neuvedomil, že prenajaté autobusy skrz firmu nejakého známeho by štát vyšli ešte drahšie, ako keby pristúpili na podmienky štrajkujúcich a zvýšili im platy. Všetko súkromné, prenajať, sprivatizovať a štát na tom vyserie skrz firmy blízkych politikom o 50% viac ?
Niečo na zasmiatie (Klausov výrok:) "Keby som bol ja na miestne vlády alebo pražského primátora, snažil by som sa v celej republike prenajať súkromné autobusy, nahradil tých štrajkujúcich a povedal im dovidenia, ak neprídu,..."
ja už ti ani neviem čo v tomto meste robiť, ma napadá už zo zúfalstva iba jedno riešenie : komplet všetko asanovať a nechať to tu tak developerom, nech si to všetko zbúrajú, postavajú a udržiavajú na vlastné náklady a sranda ich prejde, keď sa bude cestovať priemernou rýchlosťou 10-15km/h v špičke ? budú sami mať bobky aby sa MHD rozvíjala a cesty sa vyprázdnili, aj by sme rázom mali viac poschodových parkovísk, terminály P+R a takú dopravu, že by aj Viedeň závidela, keby sa chumaji z J&T nedoplatili za cesty vrtuľníkom z Tower 115 ?
Dnes som išiel s 96 a videl som pod prístavným mostom (zo strany mesta) 2 staršie malé asi 3 dverové CNG - Irisbusy , alebo Renaulty neviem presne, ale niečo také to bolo . Sú biele a majú niečo modrého po bokoch.
Tak DPB môže kúpiť ?
Tak jednak vobec nie je jasne ci budu jazdit v takych intervaloch a dalsia vec je ci to vobec bude Filialka stihat. Samozrejme je aj moznost poslat niektore vlaky na hlavnu stanicu a niektore na Filialku, ale to nie je ani nahodou user friendly.
Prečo je zhoršovanie to, že primestské vlaky sa presmerujú? Ak budú premávať v takých intervaloch, tak to bude nemožné poslať na Hl.st., riešením môžno Os z GA s pokračovaním smer MA, ale to tak nebude. Čo iné ostáva nám, ked dodrbali súčasný systém, že milion suprav bude premávať zvlásť tam aj späť.
Ano, ma to napr. Vieden, ktora to ide rusit. A co tak pouzit rozum a za peniaze na Filialku rozsirit kapacitu hlavnej stanice (napr. podzemne nastupistia)
Ak integrovaná doprava bude existovať, tak tie prímestské vlaky budú chodiť výrazne častejšie, ako teraz. Hlavná stanica je už aj v týchto dňoch kapacitne pretažená, jednoducho by sa to nedalo vyriešiť. Už aj teraz niekedy vlaky nevedia prijímať, lebo nie je volné miesto.
Teda odkloniť prímestské vlaky treba, ak budú chodiť častejšie. Lepšie miesto neexistuje, ako Trnavské mýto. A prestup na dialkové vlaky bude možné vystúpiť na Vinohradoch (Predmestí) smer KE, bud MHD na Hl.st. ? alebo ísť priamo nejakým R na hl.st. z TT, SA, GA. trošku sa to rozbije, ale na mýte je dobrý interval na Hl.st., + jednotná tarifa. Bratislava nebude prvým mestom v EU, kde bude fungovať aj prímestská konečná a aj tzv. Hlavná pre IC, EC.
inak, ak má Filiálka, resp. ťahanie vlakov na Filiálku rozbiť prestupnosť medzi vlakmi, tak načo sa o nej ešte vôbec baví dakto ako o dobrom riešení? Nebolo by radšej lepšie namiesto Filiálky vraziť peniaze do nového Predstaničného námestia a úsek Predmestie - Filiálka asi aj nadobro pochovať, aj keď na Predstaničné nám. tým pádom dostaneme očividne veľké kulové potom a bude to záležať iba na ochote developera to financovať, s nejakou spoluúčasťou mesta? Keď sa má riešiť doprava z okolia BA do BA a poobede opačne, tak nestačilo by keby časť vlakov zo smerov TT a GA šla na Hl.st. a niečo na Nové Mesto pre tých, čo cestujú do východných častí mesta? Padli by tak aspoň tie nekonečné debiliny okolo všelijakých hybridov električky v Petržalke a bol by svätý pokoj a nikto by už nešpekuloval o tram-train. Navyše čo som videl nejaký nápad "génia" s tram-trainom od Šafka v trase L13, tak to je fakt "skvost" ?. Mám pocit, že jak sa čas posúva vpred tak úmerne tomu pribúda aj množstvo čím ďalej tým blbších riešení, namiesto toho aby sa iba vybudovali nové vlakové zastávky v BA, spravila sa dôstojne Hlavná stanica a električka cez Starý most do Petržalky.
Takže infraštruktúrne najmodernejšia trať v SR dosahuje rovnakú priepustnosť, ako polorozpadnutá babobloková trať Praha-Smíchov - Beroun ? .
Hlavne že sa niekto napakoval na ETCS I. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki