Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #167603:
Ešte na čosi som zabudol: To je lož. Nikto nebráni Zločineckej spoločnosti jazdiť vlaky "na vlastné obchodné riziko", pričom tržba z takéhoto vlaku by po odrátaní mzdy palubného personálu (ak tam náhodou tiež nie je na Rg jazde) by bola čistým ziskom Zločineckej.
Reakcia na: S499.1023 #167846:
Áno, to je najdhlší oddiel. PK-Šenkvice, Šenkvice-Cífer a Cífer-Trnava sú rozdelené na dva automatickým hradlom.
Reakcia na: Valec #167842:
Železnice, alebo Reming?
Reakcia na: ufo #167843:
15 min. malo byť po Pezinok, ďalej 30 min. Takže by to šlo povedzme takto (čísla teraz strieľam z brucha, dôležité je poradie):
00 Os do PK
10 Zr/R/Ex
15 Os do TT
20 náklad
30 Os do PK
40 Zr/R/Ex
45 Os do TT
50 náklad
Reakcia na: 810zssk #167850:
http://www.flickr.com/photos/johannes-j-smit/3122296941/in/photostream
Napr. takto vyzeral ten osobák, dva vozy B ČSD a ruský WLAB v 80-tych rokoch.
Rakúšania sem posielali archaické B, ale ešte nie Schliereny, tie sa tu začali ukazovať až v 90-tych rokoch.
Reakcia na: Martin Fundárek #167840:
A prave to pozeram znova a mas pravdu s tou hlavnou, zle som pochopil ten stary format GVD 🙂

Dikes 🙂
Reakcia na: AAA #167835:
Dik, ale skor ma zaujimalo co tam bolo osobne 🙂
Reakcia na: Valec #167833:
Dik, podla GVD 88/89 to skor vyzera tak ze jedna "rotacia" bola rakusacka a jedna slovenska (jedine ze by ta suprava jazdila jednu jazdu naprazdno). Aj vtedy bolo asi treba vyrovnavat vykony 🙂
Reakcia na: Peon #167830:
A Google som skusal 🙂
Reakcia na: Peon #167830:
Nepisal, prispevok bol vysledkom empirickeho skumania.
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?
Reakcia na: AAA #167844:
*Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli počas pobytu Os v Šenkviciach, resp. Pezinku, čím by sa možno ušetrila nejaka minúta?
Reakcia na: ufo #167843:
Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli v Šenkviciach, resp. Pezinku?
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
Nám to nakreslili na (tuším) 16 minút s tým, že tam nebude žiadna rezerva na prípadné čo i len minútové meškanie.
Reakcia na: Valec #167829:
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)
Reakcia na: 810zssk #167827:
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.
Reakcia na: AAA #167837:
Nič sa nestalo, ja to tak neberiem. Ale keď už som reagoval, tak som informáciu upresnil.
Reakcia na: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Reakcia na: Martin Fundárek #167836:
Som sa pomýlil, dúfam, že sa nehneváš. Na čítanie celých strán diskusie a hľadanie toho, čo kto, kde, kedy napísal, som totiž dosť lenivý.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.