Všetko zlé je na niečo dobré: Ak by sa trať do Petržalky stavala bez EU peňazí, tak by sme sa aspoň nemuseli hrať na Tram-Train a 1435 mm.
Namiesto podzemného úseku Šafko - Hl. Stanica by som mimoúrovňovo radšej riešil najproblematickejšie kolízne body mimo centra: Molecova, Račko a podobne. Centrum je väščinou cieľom dopravy a nie je problém, že sa tam jazdí o niečo pomalšie.
V niektorých už hučia. Ale môžeš využiť aj zónu ticha. Ja som sa viezol v televízorovej kĺbovej SORke a tam bola tá zóna (teda tam kde nebolo obrazovku počuť) vzadu, hneď pri motore. ?
suhlasim s nazorom ,ze by tam stacilo zastavovanie medzi od 7,30 do posledneho ranneho spoja.Smer Petrzalka. Na uvedenej zastavke po drastickom zredukovani intervalu a zmeneni na tzv.ucelovu linku chvilu zastavovala dokonca aj na Mladej Garde.
Mne sa rano dost dobre cestuje s L94 do Petrzalky na jeden prestup s elin.
L59 si odstoji kazde rano zapchu pred Vinohradmi.
Zastavovanie na Dvoroch ma svoje opodstatnenie. Byva tam omnoho viac ludi. Zastavka Aupark vznikla iba kvoli nemu a stoji tam vsetko okrem tohto expresu.
Myslim si ,ze z kapacitnych dovodov na tejto linke nebudu pridavane ziadne zastavky.
http://www.youtube.com/watch?v=kEUpjrCtCyk&feature=related
tak si ještě zapějme tu krásnou písničku. Vždycky slzím dojetím. Snad si je každý vědom, že USA jsou největší zárukou lidských práv, demokracie a humanitárních činností. Vždyť, kde by byla nejdemokratičtější blízkovýchodní země Saudská Arábie, kdyby nebylo tohoto hrdinného strážce lidských práv a demokracie.
Mňa zaujíma, že čo má člen predstavenstva v DPB v náplni práce - čím sa zaoberá. Má nejaký reálny dosah napr. na linkové vedenie MHD? Predpokladám, že to je podobne ako napr. poslanec v mestskom alebo miestnom zastupiteľstve iba vedľajšia práca.
ak spoja hlavnu stanicu cez zvojkolajeny usek vieden - margegg - devinska - hlavna stanica, tak tunel pod dunaj definitivne pada..
kedze kto pozna tento usek vie, ze je to rovinata rovina a rakusani do toho chcu dat 200 mio euro na ich strane, je to zaroven pre nich odbocka od "nordbahn", cize stale na koridore..
kedze neziskali podiel v bratislavskom letisku, nemaju dovod budovat prepojenie schwechat - BTS ...
a v TEN-T koridore sa nespomina ako ma byt prepojenie W-BA a kedze ta trat cez marchegg bude elektrifikovana, ciastocne a potom plne dvojkolajova, s maximalnou rychlostou na tomto useku do 250kmh .. tak myslim, ze nie je o com ..
a po rekonstrukciii by som sa nedivil, ze by tam robili vykony ÖBB presne ako to robia po petrzalku
A ty sa preco netrepes do Tesca na kamennom? Vsak je logicke, ak mas 4 tesca, tak chces ist do toho najblizsieho - krom toho ta "tesco" moda ... je divna ...
preferencie sú variabilné, no volím aj s ohľadom na dostupnosť a čas. ? teda takto aspoň uvažujem ja, že sa nebudem ondiť do Polusu, pre nič za nič pokiaľ nemám cestu okolo.
pokiaľ si dobre spomínaš tak hovorím, že cestovanie do Eurovey mi je na hovno, lebo tam to hovno aj je, to som iba spomenul, že ak nenájdem "handry" v Auparku, tak z núdze skočím tam a to tam skočím 1x za 2 mesiace, takže nevidím dôvod aby sa niekto obťažoval s riešením dopravy pre cesty vykonávané 1-2x za mesiac. Samozrejme tie cesty sú rozložené všelijako pre x ľudí, takže to je viac prepravených ľudí. Príp. prečo nevyužíjú ľudia z KV, keď je L35 už v keli, L1 a 4 do Tesca na Kamenné nám.?
Dunčo moc uvažuje koncept subjektívne racionálne uvažujúceho človeka. Ja osobne chodím aj do Galerie, aj Eurovei, Auparku, či Avionu, lebo všade sú iné obchody, iné prevádzky, iné zameranie obchodov, iný sortiment a napr. ako si spomenul v Avione je Ikea, pri Poluse su Millenium Tower(s), kde sídli napr T-mobile, T-com a iné firmy, Eurovea má zase príjemné nábrežie, teda preferencie sú variabilné
2) ked vypadnu spojky filialka - nove mesto, a odbocka nove mesta hlavna stanica, tak to je dost fail, kedze to bude dost problem ten slavny integrovany system .. ktory urobi stavbou filialky dis-integrovany
3) presne ..
4) pochybujem, ze tunel bude v obdobi 2014-2020, je to minimalne 1,3 miliardy euro pri terajsich cenach len po napojenie na ZST petrzalka .. cize to je ciste no-go ...
namiesto toho aby tych 400 mio dali do kvalitneho uzla, jeho reku vymyslaju dalsiu hlupost vo forme filialky ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe