Reakcia na: Ike #167480:
a myslíš, že dopyt po autách bude takýto dokedy? Ak je skutočne úprimne zámer EÚ podporovať verejnú dopravu, tak by mal dopyt po autách klesať, takisto ropy nepribúda takže, ľudí výjde prevádzka auta čoraz drahšie a budovať autá na LPG výrobcovia odmietajú. A čo máme z toho, že vyrábame jak blbci autá mi povedz, keď zisk z toho čo vyrobíme aj tak ide väčšina do domovskej krajiny tej automobilky. Sú pracovné miesta, to áno, no využívajú lacnú pracovnú silu a hrozbu daňových úľav, že ak nebudú, tak sa spakujú a môžme si vieš čo. To čo zaplatí v Nemecku Volkswagen jedného pracovníka pri páse, tak u nás zaplatia štyroch a môžem ti povedať, že sú to iba kecy o tom koľko bude VW prímať ľudí! Darí sa, to hej, no šetriť aj tak treba... Aspoň, že tá elektronika tu je. No textil je akosi v prdeli a chemické závody tiež nejak neprekvitajú.
Ruslan
príklady:
L30 - dnešná trasa + lepší interval (v tom prípade by musela L37 premávať iba po Teco Lamač, resp. po Patrónku.)
- ak by bola toto nosná linka, L63 by bola zrušená.
L63 - v súčasnej trase po Avion (zastavovať by musela všade v Lamači, aj na Segnároch) + lepší interval
- ak by bola toto nosná linka, L30 by bola zrušená.
L64 - v trase ako dnešná L63 a seknúť ju na Trnavskom mýte (prestup na L61, ktorá by musela premávať tiež častejšie, kvôli akej takej nadväznosti, alebo prekladu) + lepší interval.
- ak by bola toto nosná linka, L30 a L63 by boli zrušené.