Reply on: no.ev.di. #167483:
Ty vole, ty sa tak vyznáš vo všetkých odboroch ľudskej činnosti, že som prekvapený, že ešte nie si prezidentom Svetovej banky minimálne.Kde si prišiel na taký žvást, že výrobcovia odmietajú "budovať" autá na LPG? Po prvé neodmietajú a keby si nebol vymastený debil, tak by si vedel, že LPG je ropný produkt, keď döjde ropa, döjde aj LPG,
A keby aj VŠETKY zisky VW odtiekli inde, tak takí ako ty nie sú na ulici, dostávajú plat a platia dane. Kde by si robil, keby ten VW nebol? By si niekde fetoval pod mostom.
Ruslan
príklady:
L30 - dnešná trasa + lepší interval (v tom prípade by musela L37 premávať iba po Teco Lamač, resp. po Patrónku.)
- ak by bola toto nosná linka, L63 by bola zrušená.
L63 - v súčasnej trase po Avion (zastavovať by musela všade v Lamači, aj na Segnároch) + lepší interval
- ak by bola toto nosná linka, L30 by bola zrušená.
L64 - v trase ako dnešná L63 a seknúť ju na Trnavskom mýte (prestup na L61, ktorá by musela premávať tiež častejšie, kvôli akej takej nadväznosti, alebo prekladu) + lepší interval.
- ak by bola toto nosná linka, L30 a L63 by boli zrušené.