Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kedze normalne linkove vedenie elektriciek je zatial v nedohladne snazil som sa nejako poriesit aspon vikendovu (pripadne aj neskoru vecernu) premavku kde je to naozaj tragicke s tymi 20 minutovymi intervalmi.

Moj navrh je zrusit linky 1, 3 a 8, pricom na ostatnych linkach by sa preslo na 15-minutovy takt. Potom by sa ovela lepsie dali robit preklady a nadvaznosti (o tom nabuduce) a pri tom by neslo o dramaticke znizenie kapacity - na ruzinovskej, dubravskej aj racianskej radiale by doslo k ubudnutiu len jedneho spoja za hodinu (co v tychto prevadzkovych dnoch nie je podla mna nejaka tragedia).

Navyse ak su moje prepocty spravne, nestalo by to viac, vysledok je mierne mensi ako dnes - za kazdu hodinu by poklesli vykony o 18,8 km.

Jedine miesta kde by to bolo dramaticke su ZST Nove Mesto (uplne zastavenie premavky) a hlavna stanica (pokles kapacity o skoro 40%).

Riesenim tej hlavnej stanice by mohlo byt zahustenie L2:
- Hlavna stanica - Zatisie: kazdych 7,5 minut
- Zatisie - Zlate piesky: kazdych 15 minut
- Zatisie - ZST Nove Mesto: kazdych 15 minut
teda kazdy druhy spoj by koncil uz na ZSTNM.

To by ale bol ale narast vozokm o 37,2, cize celkovy vysledok by bol narast vykonov co dnes asi nie je realne.
Reakcia na: Petto #167082:
OK, nech to niekto objasní (Mike, Valec?), ako presne sa počítajú vzkm, žeby si mal pravdu?

Ja som sa snažil poukázať na to, že pridanie povedzme ďalšieho poradia na linku (ako sa to nedávno na viacerých stalo - nie 63) znamená zvýšenie nákladov na prevádzku MHD, avšak teraz sa predkladajú škrty v dopravnej obslužnosti preto, aby sa ušetrili náklady.
Reakcia na: david1 #167083:
víkendová-hodinová L51 je tak "atraktívna", že ju možno rovno zrušiť, alebo dať späť 30min ale s minibusom. L57 dávať do hodinového intervalu nie je dobrý nápad.
Reakcia na: Michal111 #167085:
Vsak to sa len predlzoval na tie Medvede, co tu mame.
V súvislosti s vyraďovaním vozov, neviete ako dopadol ten tender na prenájom 10ks vozidiel, ktorý bol vyhlasovaný ešte v marci tuším??
Reakcia na: david1 #167083:
Mozu prestupit na elektricky 🙂
Reakcia na: 810zssk #167072:
to som nevedel.
Co tak tam potiahnut L57 v hodinovom int.
Pri odklone L51 by si zrusil prestup na L50,98,kvoli ktoremu ostala zachovana v tej vikendovej verzii.
Reakcia na: ivanbuto #167080:
Teraz neviem,ci mam ja dlhe vedenie,alebo si zo mna strielate. Ako mozu na hocijakej linke vzrast vzkm len kvoli uprave chronometraze ? Vzkm vzrastu ked tak len vdaka dojazdu/vyjazdu pridaneho poradia na danej linke (alebo ked pridas nejake odchody na danej linke) + aby bol spokojny aj 810zssk - vzrastu aj naklady,kedze bude treba zaplatit aj dalsich 1-2 soferov.
http://www.youtube.com/user/MoravaneTV
Zajímavá přednáška o ekonomické situaci a krizi i diskuze následující. Informace, které se z médií nedozvíte.
http://www.youtube.com/user/MoravaneTV#p/c/534A93D040265776/1/8EJ__K34BCw
Reakcia na: Petto #167079:
Tak na 63 možno vzkm nenarástli, ale na iných linkách (viď spomínaný článok), pokiaľ sa pridávali vozidlá do výpravy, tak áno.
Reakcia na: 810zssk #167071:
Co sem zase tahas naklady? Vravim o vzkm na 63ke. Ja som tym prispevkom reagoval na to, ze ked sa pridal na L63 1 voz,ale pocet odchodov za den zostal, tak vzkm ti nevzrastu. (Je mi jasne, ze naklady vzrastu,lebo musis zaplatit dalsieho 1-2 soferov.)
Reakcia na: no.ev.di. #167076:
Tak nech polovica spojov 83 chodí z Nám. Hraničiarov do Ovsišťa (cez prac. dni).
Reakcia na: no.ev.di. #167068:
Odhliadnuc od toho, že by to potom ten jeden voz nevyjazdil, načo by to bolo dobré. Aby sa jazdilo aj po inom moste ako po Novom?
Reakcia na: barack40 #167075:
lenže načo bude na Háje jazdiť L83 v i=4/7-8/5//12? A to sa pýtam ako človek čo na Hájoch býva. Napriek zlepšeniu na "mojej" linke, si myslím, že je to moc. Keď už, tak 1/2 spojov cez prac. deň na L83 by mohla premávať po Nám. hraničiarov a odtiaľ na Dostihovú dráhu. Problém však nastáva, že po L84 by ti v úseku Jungmannova - Ovsište vznikla mierna diera a preplnenosť L99 a L88 by to tiež nepobrala sama.
Reakcia na: no.ev.di. #167069:
nech sa rovno zruší celá L34 aj 84, nech jazdí len 83 v intervale 4/7-8/5//12. Z Ovsišťa a okolia je možné cestovať linkami 88 a 99, ktoré majú krásny prestup na hrane na 83, tak neviem kde je problém. Študáci z Ekonomickej majú aj tak 184.

Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.
Reakcia na: Valec #167067:
V podstate máš pravdu. To sa dá obrátiť ale aj inak - z akého dôvodu potom vôbec DPB plánuje ešte pred prázdninami túto zmenu?
Reakcia na: Marek1978 #167070:
tieto zmeny určite navrhol dáky debil ? keby ten človek čo to robil vytiahol svoju byrokratickú riť do terénu, tak toto sa nestane.
Reakcia na: david1 #167061:
Zahradkari? 🙂
Reakcia na: Petto #167059:
A ty si neuvedomujes ake absurdne to je? To je v poriadku ze sa zvysuju naklady ked vozokilometre zostanu nezmenene?
Reakcia na: no.ev.di. #167069:
Aj L17 konci od 6.6. podla vsetkeho.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.