Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #167023:
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
Reakcia na: Mike #167021:
Alebo vydrzia tento mesiac, cez leto je vyprava mensia a bud sa potom preradia zvysne IK435 ako spominas, alebo naozaj dojdu zvysne vozidla.
Reakcia na: Marek1978 #167015:
V Petržalke sa poponáhľali s vyraďovaním IK 435, resp. zrejme išli o nejaký pokyn "zhora". Asi sa stále predpokladá, žedojde aj tých posledných 20 kĺb sorov, alebo si chcú zabezpečiť, aby došlo...

Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...
Reakcia na: no.ev.di. #167019:
No jedine, ze sa presunu nejake vozy do Petrzky. Na nove vozy nie su peniaze, i ked tu je vsetko mozne.
Reakcia na: Marek1978 #167017:
pravda, L66 nemá na Petržalku vplyv. Ibaže nejaký voz z 2.DP čo sa ušetrí na L78 (už iba Ik435 môže byť), tak môže Jurák niečo z tých Ik435 poslať do Petržky ak má. Koniec koncov, Ik435 z Petržky s najväčšou pravdepodobnosťou uzavrú existenciu týchto vozidiel v BA za pár rokov ak sa podarí tender na CNG klbáky, ktoré by mohli brať Jurák a Trnávka + nejaké SORky 18 NB alebo MBCC by dostali na doplnenie stavu k CNG klbákom.
To čo je za chujovinu. Že L34 len v špičke? Keď má byť 1. odchod z Račka smer Dúbravka 14:31 a z Dúbravky 15:21 tak to je fakt atraktívna MHD. L44 (najvyužíanejší minibus) a L147 mali nechať bez zmeny. Zrušil by som L27. L35 a 151 neviem posúdiť.

Ale už si viem predstaviť ako pôjde L34 narvatá jak haring. A to najmä po 12-tej. To kde sa mám sťažovať na prepravcu, aby sa nerobili takéto hovadiny? Tak ma to nasrdilo jak nikdy.
Reakcia na: no.ev.di. #167016:
Ale tie linky nevypravuje Petrzalka.
Reakcia na: Marek1978 #167015:
možno sa bude meniť dačo vo výprave. Dúfam, že skôr než nejaký imbecil príde s nápadom redukcie nosných liniek, tak prv ho napadne odkloniť L78 z Petržalky a skrátiť L66.
Mame dalsie IK435 vyradene. Ked som to teraz narychlo spocital, tak petrzka ma 91 klbakov a na vypravu aj so ZV potrebuje 85 vozidiel. Nieco na poruche + prehliadky. Cize rezerva uz velka nie je. Da sa povedat, ze ziadna. Mozme cakat skrty aj v Petrzalke, lebo by museli dojst nove vozy.
Reakcia na: pressburger #167012:
ja viem, napísal som to ale tak a ako vidím, hneď sa toho dakto ochotne chytil ? tak vysvetlím ako som to myslel : sedlo 34+83 po novom=0+4 a víkend 0+5. Už ste v obraze?
Reakcia na: no.ev.di. #167011:
L34 cez vikend nepremava
Reakcia na: no.ev.di. #167011:
cez víkend určite, keď L34 cez víkend nepremáva ?
Reakcia na: Peon #167010:
ak chce dakto hýbať so sedlom na L83, tak musí aj na L84. To, že by sa posilnila L83 by ale znamenalo menšie pohoršenie pre Petržalku, aj Dúbravku, lebo L84 by v sedlovom intervale 10min existovať nemohla, to by boli vyhodené výkony. Aj tak to bude silný paradox, že cez víkend bude zväzok 34+83 silnejší než v sedle pracovných dní.
Reakcia na: mhd27 #167004:
Neopodstatnené posilnenie som myslel v zmysle, že kto to zaplatí. To potom vytvára dojem, že 34-ku obmedzia preto, aby mohli posilniť 83-ku v Petržalke.
Reakcia na: mhd27 #167004:
V úseku "Dúbravka - centrum mesta" 12-minútový interval v sedle na 83-ke stačiť určite nebude. Veď cez prázdniny, keď je, tak chodieva plná.
Reakcia na: Peon #167007:
momentálne by bolo zachovanie čiste-čisto pre Tranovského úspechom a možno aj luxusom, keď už sa siahlo na L34 tak si môžme nechty kúsať, že ktoré linky sú v poradovníku, mám totiž zlý pocit, že sa to môže dotknúť aj špičkového intervalu na L68 či 93 a 94 ? v prípade 68 a 93 by to však bola katastrofa ? nehovoriac o tom, že na L21,31/39 a 61 siahať tiež nemožno. Rovnako ruky preč od L98.
Reakcia na: no.ev.di. #167000:
Plne súhlasím. Keby boli peniaze, 27-ka by bola užitočná tak ako som tu ja aj ty písal v minulosti (Talichova, Koprivnická ul. atď. - kde to je ďaleko na súčasné zastávky MHD).

Za súčasných finančných možností mesta by bolo rozumné ju späť vrátiť (čiže obmedziť) tak ako píšeš ALEBO rovno zrušiť.
Reakcia na: diky #167003:
L38 vraj využívajú Lamačania a ľudia zo Segnárov pri ceste k Vojenskej nemocnici. Nedošiel som na to ja, ale tak mi bolo povedané od človeka, ktorý toto má odsledované.
Reakcia na: Peon #167001:
nebolo by lepšie dať na L83 interval 8/10/10//12 a cez šk.p. 10/12/12//12 a L34 a 84 viesť teda iba v špičke s i=8/-/10//- resp. 10/-/12//- a mohli L34 a 84 pokojne aj spojiť keď chceli šetriť a možno aj zlepšiť cestovanie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.