Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #166834:
Podľa mňa je jeden z výrazne znevýhodňujúcich faktorov električiek pre našich krátkozrakých politikov dopravná cesta pre ED. Kdežto autobus a trolejbus idú po pozemnej komunikácií, kde premáva všetko, ED má vlastnú dopravnú cestu. No dopravnú cestu pre ED spravuje samotný DP, čím má náklad, ktorý nevykazuje pre AD vôbec a pre TD len čiastočne.
Reakcia na: toldo #166851:
keď už k tej rýchlosti - raz mi zdrhla 13tka na ĽŠ, tak som bežal na šafko a videl som ju aj odtiaľ odchádzať, no o minútu prišla 14tka, tak som ňou išiel na Mariánsku, behom hore kopcom a ajhľa - na Vysokej som nastúpil do tej zdrhnutej 13tky 😉
Reakcia na: no.ev.di. #166850:
pri hlavnom vchode chyba eskalator smerom dole, no da sa to vyriesit eskalatorom cez Newyorker - inak mi to nepride nejako extra zle spravene. Velke pozitivum su tzv. siroke nakupne ulicky
Reakcia na: S499.1023 #166837:
Otvorit slovnik cudzich slov a najst si heslo hyperbolizacia...
Jasne ze na radialach je elektricka najrychlejsia to nikto nepopiera. Ale potom v centre to je katastrofa. Problemom nie su len vyhybky (o tom ze 15 km/h cez vyhybku je v 21. storoci normalne ma nepresvedcis...), ale hlavne milion semaforov ale aj neriadenych krizovatiek na ktorych samozrejme elektricka stoji, zastavky par metrov od seba (Vazka, Florianske) trate v otrasnom stave, atd. Mam odskusane ze z Kriznej na Florianske som pesi skorej ako elektricka a to ani nejdem nejak extra rychlo...
Reakcia na: Petto #166849:
mne to stačilo... keby tam nebola tá veža, tak by sa nič nestalo a tých pár obchodov navyše tiež nie je zázrak. Eurovea je krajšia, Aupark obsažnejší čo do služieb a soritmentu. Eurovea čo má mínus, tak má excelente sproste spravené eskalátory! ?
Reakcia na: no.ev.di. #166847:
napriek tomu ze je Aupark komplexnejsi, Euroveu mam radsej. No nebral by som to tak tragicky , Eurovea Galleria sa bude este rozsirovat. Vezmi si Aupark na zaciatku, to tiez nebola ziadna slava
Reakcia na: 810zssk #166841:
Keby tam nebolo OC, tak by tam chodilo rádovo menej ľudí ako dnes, tým pádom by ani tie krčmy nemali také tržby, čím by ich tam bolo menej a teda aj tí, čo tam nechodia nakupovať by mali menej dôvodov tam chodiť. Viď hociktoré iné polyfunkčné centrum v BA.
Nevrdím ale, že by tam nechodil vôbec nikto (však aj do RP ľudia chodia), ale neboli by to také masy ako tam sú.

Re #166844 Andy: Ten pocit ale môže byť daný technikou jazdy (iná dynamika električky, iná autobusu), pričom cestovná rýchlosť je v reáli iná
Reakcia na: Ike #166827:
Eurovea má to plus, že vyzerá inak ako Aupark, no mínus to, že to je tzv. "sklenník" kde sú takmer iba "handry". To,čo nájdem v Auparku v Eurovee nenájdem, preto je Aupark komplexnejší čo sa týka ponuky služieb a tovaru. Osobne som si breh predstavoval trochu inak. Prijal by som unifikované riešenie brehu Dunaja od mosta Lafranconi po prístav, resp. po most Apollo.
Reakcia na: S499.1023 #166825:
15km/h? Tak sa jazdí aj na električkových tratiach cez výhybky v Rakúsku, Nemecku, či Švajčiarsku?
Reakcia na: S499.1023 #166838:
Zeche Zollverein je technicka pamiatka. Stary most nie je. Chcem vidiet ako by ho UNESCO vyhlasilo za pamiatku.
Reakcia na: S499.1023 #166840:
Cesty síce nie sú ideálne, ale vo všeobecnosti, keď sa preveziem v BA nejakým cestných vozidlom, či už individuálnym alebo hromadným, tak jednoznačne vnímam jazdu ako rýchlejšiu než keď idem električkou.
Reakcia na: S499.1023 #166840:
Ono je bohuzial pravda ze na mnohych usekoch je bus lepsia moznost (ale za to moze aj kvalita voz. parku)...
Reakcia na: S499.1023 #166840:
ten vsak neovplyvnuje rychlost autobusov tak, ako u elektriciek ? a nikto nic rychlo a zadarmo nechce...
Reakcia na: Valec #166834:
Dovolim si povedat, ze by tam ti ludia chodili aj keby tam nebolo OC, dost velke percento ludi co tam chodia tam nenakupuje.
Reakcia na: TeBeCe #166839:
Pretože stav ciest nie je žalostný ? ? Páni, nechceli by ste všetko, hneď a podľ možnosti aj zadarmo ? ?
Reakcia na: S499.1023 #166837:
zial, stav kolajovych trati je taky zalostny (tu obmedzenie 30 km/h, tam 20, hentam 15, tam zas 5,....a to nevravim o antipreferencii), ze uz aj ja uprednostnim autobus, vzdy ked sa da ?
Reakcia na: 810zssk #166830:
Nie je to škaredý kus kovu a niešpatí centrum. Keby si ty bol Oberbürgermeisterom v Essene, tak tam for sure už nemajú Zeche Zollverein. Tvoje estetické a kultúrne cítenie je zúfalé - čím nenapádam tvoje vedomosti o transportation.
Reakcia na: toldo #166826:
Jasné, električka ide na celej trase sústavne proti hrotu výhybky a ty chodíš 15 km/h.
Tvrdý fakt, že električky majú zo všetkých prostriedkov MHD v Bratislave najvyššiu cestovnú rýchlosť a je to veľmi pekné číslo aj v európskom meradle, tu tri štvrte dňa ignorujete a onanujete nad rýchlosťou na výhybkách, potrebe zvýšiť mieru rizika a podobnými xujovinami. Že sa tu s vami vobec bavím ? .
Reakcia na: Ivan3 #166835:
Správne, "tvrdá, časově neomezená a okupační". Cestujúci by mali tvrdo zlinčovať každého štrajkujúceho rušňovodiča a predovšetkým odborových predákov, by sme potom videli ako rýchlo by sa skončila a dlho by nemal nik odvahu vymýsľať podobné sprostosti.
Tak správná stávka by měla být tvrdá, časově neomezená a okupační. Jen toto funguje. A kdyby došlo k nějakým násilnostem ze strany policejního státu, tak je legitimní i revoluce viz. Tunisko, Egypt, atd.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.