prečo blamáž? Ukázal by mi niekto koridor, kde je jednokoľajka, tak ako medzi Petržalkou a Parndorfom? To by bol veľmi zaujímavý koridor... Okrem toho TEN-T17 nie je jediný TEN-T, totižto uchádzačov o dotácie na vybudovanie koridoru je viac, napr. MÁV+OBB pre trať Viedeň - Gyor - Budapešť, čo je trať takou frekvenciou vlakov, že na Slovensku taká snáď ani nie je.
snáď nechceš ťahať dieselové súpravy pod troleje? Inak takéto vlaky sú aj v prevedení ako elektrické jednotky a Stadler na svojej stránke ponúka súpravy rôznej dĺžky.
ti hneď z rána prepína už? Chruňo si akurát tak ty, lebo sa nevieš normálne vyjadriť. Aby ani nie po roku prevádky už autobus vykazoval takéto kixy, tak "ďakujem" pekne.
Aby ste vedeli moj umysel, co vam poviem tyka sa este regiojetu. Casom zvazuju ze by ho dali na Malacky, Galantu, Trnavu. No som zvedavy. Zase bude zlty mor nielen z autobusov ale aj z vlakov ?
Trate budu vsetky statne. To kto tam bude prevadzkovat dopravu je ina vec a kludne to moze byt aj sukromny dopravca, nevidim v tom problem. Osobne by som na severnom koridore na dialkovych vlakoch navrhol (aspon pri IC) prejst na komercne realizovanu dopravu a jazdil by tam kto chcel.
Odkial mas ze sa RegioJet zameriava na regio trate?
Chruno, keby si okrem tradicneho p94ovania na SOR aj rozmyslal tak si uvedomis, ze by tie SORky kupovali uplne lacno (za nakladovu cenu) a teda by sa im to oplatilo aj keby ich mali menit castejsie.
Bratislava - Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) usporiada tlačovú konferenciu o 11.00 h v Prezidentskom salóniku na hlavnej stanici v Bratislave.
K nadchádzajúcim hokejovým majstrovstvám sveta predstaví ZSSK projekt nového palubného personálu v IC vlakoch a dopravné služby pre hokejových fanúšikov. Informovať budú Pavel Kravec, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko a Ing. Igor Chovanec – riaditeľ Úseku obchodu.
Pre objektívy budú k dispozícii hokejové hostesky ZSSK a stewardky v rovnošate.
RegioJetu sa to oplatí preto, lebo na to dostane dotácie. Ale za tie dotácie aj poskytne vyššiu kvalitu než ZSSK, a preto sa to oplatí aj štátu. Na trati do Žiliny je štát ziskový, a v kvalite služieb tam dnes až na menšie detaily nie je čo zlepšovať, preto by nemalo veľký zmysel to v momentálnej situácii dávať súkromníkovi.
jezis, vsak taka hlavna trat ako je napr. ZA-BA musi byt statna, teda ZSSK. Vsetko zas nemozeme sprivatizovat a dat inym. Aj tak RegioJet sa zameriava na regionálne trate hlavne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
K nadchádzajúcim hokejovým majstrovstvám sveta predstaví ZSSK projekt nového palubného personálu v IC vlakoch a dopravné služby pre hokejových fanúšikov. Informovať budú Pavel Kravec, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko a Ing. Igor Chovanec – riaditeľ Úseku obchodu.
Pre objektívy budú k dispozícii hokejové hostesky ZSSK a stewardky v rovnošate.