Preboha! To, ze je ten Citybus lenivy som sa presvedcil na vlastnej kozi dnes. Ale aj keby to malo lepsi motor, alebo neviem co, stale je to debilna UMELOHMOTNA CVIRIKAJUCA A VRZGAJUCA KONSTRUKCIA.
Uplne ma inak dorazila debilita toho kratkeho Citybusu. V Brne som sa viezol tym, ktory ma vzadu schody, ale toto? Ked nevedia urobit 100% NP, nech to nevyrabaju. Ved tam vzadu je to horolezecky vystup na sedadla. Dovolim si tvrdit, ze su ovela vyssie, ako v Ikaruse 412, aj ked zrovna Ik412 je serbel poriadny! A to pri***ane ulozenie motora... Na co je tam to zadne okno???? Vysvetlite mi, ako sa to okno umyva? Ved je to uplny humus! Cely SlintyHnis!
Automatika funguje na principe viacstupnovej planetovej prevodovky s hydrodynamickym menicom na prenos krutiaceho momentu. S tym podradenim je to presne tak, ako hovoris. Otazka je, ci tento system na vsetkych vozoch funguje a ci s tym vodici vedia jazdit.
Ako funguje automatika na busoch? Je to tak ako na osobnom aute, ked mi napr. netaha do kopca, stlacim plyn a prevodovka sama podradi. Lebo vodici MHD v BA vacsinou plyn pustia a cakaju az im podradi pri znizeni rychlosti.
No tento Citybus co je teraz v Bratislave je omnoho horsi ako kazdy Ikarus,karosa,Tambus:-)Zato brzdy ma Citybus vynikajuce:-)Ale co sa tyka tahu do kopca je to hrozne:-(
No a v Citybuse som sa asi odvozil viac, než Ty, keď to tu jazdí skoro všade. Napríklad taká linka 136 v PRahe jazdí dosť úzkymi uličkami na to, aby som si spravil obraz o manévrovacích schopnostiach 18 m Citybusu.
I.
Škoda že si si neprečítal poriadne, čo píšem. Jazdil som 2 roky s kĺbovými vozidlami, viem, kde prejde a kde nie. Poznám veľmi dobre Citybus aj Solaris. Citaro nie, ale viezol som sa s ním. Chceš povedať, že 18 m Citybus má horšie manévrovacie schopnosti ako trebárs Ik435?
I.
No ako vidim su tu aj ludia mudrejsi ako ja tak to uz v zivote chodi...Nemienim sa dalej hadat ved vy to furt vyvratite...Najradsej by som vam urobil exkurziu co je dobre a co zle...
Toto ma prekvapuje...Chod sa previezt Citybusom a potom sem nieco napis...Ten sofer je moja prava ruka.Poznam sa s nim dost dlho na to,aby si robil zarty..Keby si vodic tak to odstavis a povies,ze s tymto serblom nebudem jazdit..Tak sa uvedom...Len tak mimochodom mali sme obcas aj problemy vbehnut napriklad na zastavku kukucinova...(Tam ta zakruta)Ja viem,ze auta stali tak ako nemali,ale je to proste o nicom...Inak ak si myslis,ze ten vodic s tym nevie jazdit tak mu to chod vysvetlit a potom budes kukat...Nie je vyhra o niecom hovorit ked ani o tom vobec nevies...
Človeče Ty tu píšeš nezmysly. Kĺbové vozidlo má výrazne lepšie manévrovacie schopnosti než 15 m sólo, to už z princípu. Niečo som s kĺbovými vozidlami odjazdil a mˇožem povedať, že v BA nie je miesto, kde by mal mať kĺbák problém. Vrátane trebárs dávnej 38 po starej Petržalke.
A tie popisy - hebedo, je to jak drevo, je to lenivé - to sú proste kraviny. Ja nie som žiadny priaznivec Slintyhnusov (že, Martin:-)?) ale preto, že mi nevyhovujú z pohľadu cestujúceho a preto, že majú vysokú spotrebu, drahé náhradné diely atď. Vodiči ich však majú radi, pretože sú živé, pracovisko vodiča je pohodlné a ergonomické atď.. Takže buď ten Tvoj vodič nevie jazdiť, alebo to robí naschvál, pretože si myslí, že keď ohovorí Citybus, dostane Citaro...
I.
Ako sa môže do 15 m dlhého autobusu zemstiť toľko isto ľudí ako do 18 m dlhého? Tak, že dám sedačky hustejšie. 15 m je vynikajúci kompromis na linky, kde je krátky bus málo a kĺbový veľa ale náhrada kĺbového autobusu to kapacitne nie je. Samozrejme dopravným podnikom sa budú 15 m autobusy páčiť omnoho viac, pretože údržba sólo vozidla je omnoho lacnejšia než kĺbového.
I.
no zatial to vsade takto preferuju (CNG), cas ukaze, ako to tu nakoniec dopadne. Pri vozovni chcu stavat novu plnicku na plyn, cize vsetko to zavisi aj od toho.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre
Uplne ma inak dorazila debilita toho kratkeho Citybusu. V Brne som sa viezol tym, ktory ma vzadu schody, ale toto? Ked nevedia urobit 100% NP, nech to nevyrabaju. Ved tam vzadu je to horolezecky vystup na sedadla. Dovolim si tvrdit, ze su ovela vyssie, ako v Ikaruse 412, aj ked zrovna Ik412 je serbel poriadny! A to pri***ane ulozenie motora... Na co je tam to zadne okno???? Vysvetlite mi, ako sa to okno umyva? Ved je to uplny humus! Cely SlintyHnis!