Reakcia na: Mike #159557:
Ak to myslí primátor vážne s tým, čo mal vo volebnom programe (preferencia VHD), tak prístup k veci sa bude musieť zmeniť, a to aj komunikácia medzi jednotlivými zodpovednými orgánmi a komunikácia v rámci magistrátu.Príklad: Keď sa diskutovalo o Vazovovej a objavila sa kritika polície v médiách, na magistráte z toho bolo "zle". Vraj niekto zhora sa hneval, ako sa dostali von dokumenty a vyjadrenia... Zaujímalo by ma, ako dopadla "perzekúcia" daného pracovníka MG, ktorý poskytol stanovisko polície. Stanovisko, ktoré sa dá vyžiadať podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám! Niektorí ľudia asi stále žijú v bývalom režime...
Ako sme sa bavili, odteraz pôjde viac vecí automaticky von na internet, a praktiky, čo platili za p. Pavlovičovej už snáď platiť nebudú.
Ad. Cintorín Ružinov, za súčasnej situácie je zvolené riešenie asi najlepšie.... dobré to môže byť iba vtedy, ak bude existovať komunikácia medzi radičom a palubným počítačom vozidla MHD, aby si vodič nič nemusel stláčať a dostane od počítača väzbu o zaregistrovaní. Na tejto báze by mala fungovať preferencia, čo sa týka CSS, eventuálne všade.
a dokonca sa stáva že požiadavkam polície vyhovie požiadavkam mesta nie...
no.ev.di.
Keby bol na Molecke podchod, tak by ste zas pindali, že musíte ísť po schodoch a aj tak by minimálne tretina ľudí behala stále cez cestu, tak čo sa mi tu snažíš podsúvať voloviny?
Ešte podotázka : Ako si predstavuješ výjazd L33 na spoločnej zastávke s električkou v smere do mesta, keď spoje L33 dnes idú hneď vpravo do otočky k Riviére? To akože by si posielal trolejbus krížom cez dva pruhy do obratiska a to by ti nevadili už dopravné nehody, či tam by si chcel ďalší semafor, ktorý by istil bezkolízny prejazd L33 do obratiska? Navyše pozri sa aká je dnes frekvencia električkových liniek ráno 30/h, mimo rannej špičky 25/h a to tam chceš ešte naklobásiť 33+133 s 3min intervalom+32 a ako to tam všetko pomestíš 2x2xT3+klbák t-bus, to je tam toľko miesta od križovatky pri LIDL-i aby si tam toto nacpal?