Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 44 #157954:
Takých nápadov už bolo, akurát že domáci ju nechcú odpredať.
Reakcia na: Hug0 #157952:
Bolo by zaujimave tuto 14Tr0 nejak od nich dostat k nam. Tu by sa zrekonstruovala do vzhladu nasich 61-63 a mali by sme krasne a vzacne historocke vozidlo. Co na to PePa & spol. ? Asi tazko zrealizovatelne, ale pri dobrych vzajomnych vztahoch by sa to mozno nejak dalo poriesit. Stalo by to za to!
Vdaka, keby ju tak odkupilo Technicke Muzeum Brno...jojj ?
Reakcia na: OBUS #157950:
V Plovdive pravidelne v premávke.
Pani, je zachovana nejaka 14 Tr 0 v SR alebo v CR? popripade 15 Tr. s oknami nad dverami? ❓
Reakcia na: no.ev.di. #157945:
No tak to ti nepoviem, ale len pre porovanie BN 12 : 9100 kg - 194 kw
NB 12 : 9700 kg - 194 kw
C12 : 8500 kg - 194 kw
Cross LE 12 : 10 500 kg - 243 kw
Reakcia na: derik #157947:
Gyurkovsky sa teda ukázal v pravom svetle na záver... akoby nám ukázal ako nás má ten pitchifúz na háku totálne všetkých od DNV až po P.Biskupice ?
Reakcia na: Petto #157944:
"malo by", tak ja by som radšej poznal čísla a koľko by to dokázalo ušetriť napr. pri počte 50ks vozidiel vo vozovom parku.
Reakcia na: no.ev.di. #157943:
10,5 LE ani neexistuje ,mozes tak porovnavat CROSS LE 12 a SOR BN 12 . Ale ved si aj pozri porovananie NB 12 a BN12 resp. C12 , hrbac bude o co si lahsi ,cize by to malo aj menej srebat nafty
Reakcia na: Petto #157942:
No tak schválne, čo to šetrí pre DPB napr.? Keby sme mali napr. Crossway 10.5 LE bez hrbu a SOR 10.5 BN, tak čo ten hrb konkrétne šetrí dopravcovi?
Reakcia na: no.ev.di. #157940:
ano , uhadol si , uspora nakladov pre obe strany -vyrobca pouzije menej materialu , prevadzkovatel ma nizsie naklady na prevadzku vozidla
Toto je zas čo za sci-fi? http://www.tomasfabor.com/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600198&id=1132

Predpokladám, že zo Šamorína, Rajky a Čunova by k prístavu ľudí museli zvážať autobusy / minibusy. Kto by tam išiel pešo?
Čo núti SOR robiť low-entry vozidlá s hrbom? Je na tom nejaká podstatná úspora materiálu, či nákladu pre prevádzkovateľa?

Napadlo ma to pri pohľade na toto foto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69858&idt=u&idg=5120&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=
Reakcia na: Vladimír #157913:
Áno, žiaľ, je to tak.

Re #157915 S499.1023: Tu máš na to príležitosť: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3783-Pozvanka-na-odborny-seminar-9-12-2010/
Osobne sa síce pridať nemôžem, ale otázky v tomto smere budú položené.
Zdravim, vedeli by ste mi prosim v Ba alebo v blizkom okolii poradit nejaku velku volnu plochu moze byt aj parkovisko, ale bez stlpikoch a podobnych veci, ktore by zavadzali pri smykoch na snehu. Chcel by som si nacvicit, ako sa auto sprava na snehu, dakujem za pomoc 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #157936:
Veď nevravím opak.
Reakcia na: intony #157918:
Princíp je rovnaký, ale tá šóra busov pri vý-/nástupišti bude dlhšia. Pri dnešnom stave (intervaly, nasadzované vozidlá) mi vychádza, že by mohla dosahovať až k 140 m.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.