Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
derik: to technicke sklo to myslis pri tej zastavke tu otocku??

co sa tyka toho druheho, tak zajtra pojdem tu dubravku omrknut ako to tam vyzera 😉
Reakcia na: ufo #157959:
ano, uz som to tu pisal 2 dni dozadu, ale nikto to neopravil.
V zozname vozidiel je pri MB CC počet 24+1, správne by malo byť 25+1, došlo ďalších 5, nie 4.
"roblémom pre vodičov MHD je, keď iní vodiči stále jazdia na letných pneumatikách." A odporúčam sledovať kvalitné celosezónne pneumatiky našich trolejbusov na videu v linku s popisom: "Trolejbus prešmykuje v snehu na Kramároch". ?

http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/krimi-a-nehody/na-roznavskej-ulici-je-vzprieceny-kamion-cesta-je-uzavreta.html
Reakcia na: no.ev.di. #157943:
J&T hovorili v televízii, že šetrí napr. náklady vozidla tým, že nakoľko má hrb stačí vozidlo menej vykúriť nakoľko tam nie je "jalový" priestor vpredu vo forme vysokého stropu.
Reakcia na: Valec #157955:
Z dovodu, ze si uvedomuju jej historicku hodnotu, alebo z dovodu, ze ju potrebuju ako voz do premavky?
Reakcia na: 44 #157954:
Takých nápadov už bolo, akurát že domáci ju nechcú odpredať.
Reakcia na: Hug0 #157952:
Bolo by zaujimave tuto 14Tr0 nejak od nich dostat k nam. Tu by sa zrekonstruovala do vzhladu nasich 61-63 a mali by sme krasne a vzacne historocke vozidlo. Co na to PePa & spol. ? Asi tazko zrealizovatelne, ale pri dobrych vzajomnych vztahoch by sa to mozno nejak dalo poriesit. Stalo by to za to!
Vdaka, keby ju tak odkupilo Technicke Muzeum Brno...jojj ?
Reakcia na: OBUS #157950:
V Plovdive pravidelne v premávke.
Pani, je zachovana nejaka 14 Tr 0 v SR alebo v CR? popripade 15 Tr. s oknami nad dverami? ❓
Reakcia na: no.ev.di. #157945:
No tak to ti nepoviem, ale len pre porovanie BN 12 : 9100 kg - 194 kw
NB 12 : 9700 kg - 194 kw
C12 : 8500 kg - 194 kw
Cross LE 12 : 10 500 kg - 243 kw
Reakcia na: derik #157947:
Gyurkovsky sa teda ukázal v pravom svetle na záver... akoby nám ukázal ako nás má ten pitchifúz na háku totálne všetkých od DNV až po P.Biskupice ?
Reakcia na: Petto #157944:
"malo by", tak ja by som radšej poznal čísla a koľko by to dokázalo ušetriť napr. pri počte 50ks vozidiel vo vozovom parku.
Reakcia na: no.ev.di. #157943:
10,5 LE ani neexistuje ,mozes tak porovnavat CROSS LE 12 a SOR BN 12 . Ale ved si aj pozri porovananie NB 12 a BN12 resp. C12 , hrbac bude o co si lahsi ,cize by to malo aj menej srebat nafty
Reakcia na: Petto #157942:
No tak schválne, čo to šetrí pre DPB napr.? Keby sme mali napr. Crossway 10.5 LE bez hrbu a SOR 10.5 BN, tak čo ten hrb konkrétne šetrí dopravcovi?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.