ďakujem ti za vysvetlenie, no videl som to aj na pozdĺžnom reze tej trate. Asi by som to mal fotrovi ukázať nech prestane trepať konečne. Mi lezie na nervy on aj jeho priblblí kolegovia čo drístajú len aby mali železnice kšeft ? ale aspoň povedal múdro, že hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T, takže pokojne ten projekt môže byť realizovaný až v ďalšom desaťročí, keďže u nás nájsť peniaze na to by bol zázrak
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. A prax veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym zastávkam, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si ale uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. Autobusy a trolejbusy áno, ale len v naozaj opodstatnených prípadoch. Prax však veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym nástupiskám zastávok, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.
zapcha je len v urcitej hodine rano , inak je 133 vzdy rychlejsia a preco by ju potom ludia nevyuzivali . Dovolim si tvrdit,keby ste byvali na DD,tiez ju vyuzivate . Robili by ste vsetko preto ako sa vyhnut zdlhavym semaforom na Molecke pri prestupe
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27
Na viaceré otázky okolo stúpania Ti už odpovedali iní, ja doplním jedno: netreba dvíhať CELÝ Starý most. Stačí ho mať o tie cca 2 m vyššie nad plavebnou dráhou, t.j. súčasné dve polia (pilier medzi nimi by asi išiel preč - vraj jeden jediný nie je pamiatkovo chránený, prečo asi?). V praxi to znamená, že sklon súčasného nájazdu zo Šafka by mohol zostať a tie zvyšné dva metre by sa nastúpali v prvých dvoch mostných poliach.
cela 133 je zvrhlost a čisto na politickú objednávku.
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.
Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.
a z dovodu, ze na malej scene som 98% casu skor so 133 ako s elektrickou a jej (anti)preferenciou. A teraz zrusit 133 uplne by bolo ako zrusenie 34 - vsak na racko ide 5
a čo takto zrušiť L133, posilniť L33 (určité poradia by robil na L33 Solaris) a využiť potenciál a kapacitu električky ktorá narozdiel od L133 nestojí v zápche?! ?
No dufam ,ze minimalne racionalizacia. Kedze tam nebyvam tak nechcem hodnotit ,ktora z nich je najzbytocnejsia.
133 urcite zatial do 12 min.int. okrem rana 6,45-7,45.Inac nevydim dovod vystavby drôtov na DD. Ak nie tak L17 zrusit a urobit spät celodennu L7 v prac dnoch. Z usetrenych busov posilnit niektoru liniek v spicke 28,20,22,70
dalej zrusit alebo minimalne obmedzit 82 co ju vidim tak chodi "plna"ako 54.
pretoze ak by dali do predmetu cinnosti to co naozaj robia, museli by v tendri dolozit mechanizmy a stroje ktore na to vlastnia. Lenze spolocnost A.R.K oficialne nevlastni nic, tak by z tendra boli vyluceni... A to ze to nedali do oficialnej spravy, neviem preco...
Bolo by dobré kebyže to aspoň niekde napíšu lebo takto človek nevie o čo sa jedná. Ani Bratislava to nepovedala v tlačovej informácii. Ale i tak je mi záhadou prečo majú taký predmet podnikania ako dali.
mňa napadli skôr ale niektoré úseky v Prahe a Brne čo majú slušné stúpanie ale aspoň netreba vodiť ďaleko tvrdohlavcov aby si obzreli následné príklady ako to môže fungovať.
spoločnost nevznikla nedavno, to len nazov vznikol nedavno, aby som to upresnil... Presnejsie A.R.K su tri uz dlho fungujuce firmy A.S.A + Raki + Kosec. Isli do tendra spolu, aby uspeli... Aspon tak nejako mi to bolo podanee..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.