Reakcia na: Martin Fundárek #157767:
keďže mi otec robí na ZSSK tak som s ním o tom hodil reč... Konali sa rôzne zasadnutia na tie témy, preberala sa aj električka. Pri električke je vraj ten problém, že ak sa Starý most dvihne o 1m vraj bude na zjazde na Šafko také stúpanie, že to nie je možné pre električku vytiahnúť hore, teda určite v zime bude problém s tým, keď ešte bude plná ľudí. Na druhej strane by nás ale električka vyšla lacnejšie ako S-Bahn z toho dôvodu, že mesto musí z nákladov na vybudovanie tunela ako aj trate cez Petržalku dať 30% nákladov, čo by pri celkovej cene projektov presiahlo náklady na električku. A ja sa teraz teba pýtam, čo je pravdy na tom stúpaní na Starý most, ako je to možno riešiť a či tam nebude problém s adhéziou. Navyše podľa môjho názoru čo sa týka realizácie projektu TEN-T, tak určite začiatok stavebných prác je v nedohľadne, resp. poriadne ďaleko, takže spustenie prevádzky do roku 2015 je nereálne a podľa mňa sa dovtedy nezačne ani stavať. Pri električke je reálne aby sme do roku 2015 mali trať až po Janíkov dvor ak neostane iba pri predvolebných namotávkach.
kecho
Re #157753 810zssk: skôr by mala byť podmienka kandidatúry na magistrát vo "svojom" bydlisku.. Príklad - ja ako obyvateľ Petržalky budem kandidovať v Čunove, zoženiem si známeho v Čunove, ten si na trvalý pobyt k sebe (stačí na týždeň, aby do toho spadal deň volieb) prihlási 250 známych, čo mi +/- bude stačiť na to, aby som sa dostal na magistrát a Pe tak bude mať 12 poslancov a Čunovo žiadneho, ja budem lobovať za petržalské záujmy a Čunovo bude mať nič...
podľa tvojej verzie by to dopadlo tak, že by Petržalka samotná mala väčšinu (alebo možno aj prehlasovala všetkých), Devín, Rusovce a Jarovce by nemali žiadneho poslanca, keďže tam treba 300-400 hlasov a v Pe viac ako 5000... ideálny stav by možno bol, ak by sa vytvorilo 45 obvodov s počtom +/- 10 tis. obyvateľov a tam sa volilo po jednom kandidátovi...