Reakcia na: Valec #157671:
Ja som ten vlak spomenul len preto, lebo podľa mňa je preprava vlakom nielen lacnejšia, ale aj ekologickjšia, pravidelnejšia a spravidla začína a končí v miestach kam sa dá bezproblémov dostať a takisto aj z týchto staníc sa dá pokračovať ďalej. Inak aj tak je celá táto debata len o tom, že "čo by bolo keby", lebo vlaky asi vôbec nie sú na programe dňa a nikto o nich neuvažuje.
Ike
Neviem či by návrat električiek na Štefánikovu v povrchovom variante priniesol nejakú výhodu. Treba si uvedomiť, že trať na Štefánikovej bola horšia a súčasné riešenie cez I. Karvaša je v podstate "preložka" k lepšiemu. Je to ako keď porovnáš trať č. 101, ktorá pôvodne šla cez Nivy a Starý Most (akože Štefánikova) a terajšie trasovanie cez ŽST Nové Mesto (terajšie) (akože I. Karvaša).
Ak návrat na Štefánikovu, tak potom podpovrchový variant. Osobne si neviem predstaviť, akú výhodu by mala existencia dvoch povrchových súbežných tratí.