http://www.expres.sk/vysielanie/stranka/313/komunalne-volby.html
"Predlzit trasu linky cislo 33 aspon pod Novy most celodenne, nie len v rannej a popoludnajsej spicke cez tyzden (linka 133)."
"Predlzit trasu linky cislo 33 aspon pod Novy most celodenne, nie len v rannej a popoludnajsej spicke cez tyzden (linka 133)."
Mike
Aké má však možnosti nové vedenie DP v oblasti DD:
1. Čo sa týka dopravy do mesta
a) ponechať súčasný stav (133 ráno aj poobede 6 min.)
b) 0- vý variant - teda zrušíť 133 úplne
c) niečo medzitým, teda napr. 133 ráno aj pobede 12min int. ale napr. so solarismi
2. čo sa týka dopravy v ramáci KV a DD:
a) ponechať súčasný stav
b)- 0vý variant - zrušiť 35, 135, 36 a 139 sú otázne...
c) niečo medzitým: teda skombinovať tieto 4 linky napr. do dvoch..
V prípade 1b) si treba položiť otázku či by eletkričky ponúkli dostatočnú kapacitu v rannej špičke, lebo sa tam jazdí častejšie ako Dunčových každé 2 min duplák, je tam 35 spojov za hodinu teda cca každých 108 sekúnd v priemere a z toho iba niektoré 17tky sú K2S.. a ak by toto bolo treba posilniť tak kapacitne už veľmi nie je čím a priepustnosť tých nešťastných križovatiek je dnes LTT..
V otázke 2 pokiaľ sa jedná o vnútrosídliskovú dopravu predsa sú nejaké štandardy kvality nejaká idelálna a akceptovateľná dochdázková vzdialenosť na najblizšiu zastávku MHD a nech sa to stanoví či 300m, či 600m, podľa toho prehodnotiť trasy
a o tej potrebe priamej linky K.Ves - Tesco Lamač by mala svedčiť veľkosť prepravného prúdu, čo dnes v praxi znamená skoro vždy jednociferný počet cestujúcich na spoj linky 36.. a školy na Dúbravskej a poliankch riešiť inými linkami..