Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #156757:
to netvrdím, ale je otázka, či nie je jednoduchšie a hlavne lacnejšie spraviť 1-2 elinové súpravy po trase KV-Šafko navyše ako mať linku odvšadiaľvšade kopírujúcu už existujúce trasy v prestupnom systéme... a z ušetrených busov napr. posilniť 28čku...
Reakcia na: Peon #156730:
nevieš, či niekto nemá náhodou cestu ku Krížu, pls.? že čo je na reálnom CP na zastávke, nech si to teda zoficiálnime ?
Reakcia na: kecho #156756:
To akoze kym sa daju zavriet dvere ak je to ok?
Reakcia na: no.ev.di. #156743:
smutné na "pravici" v meste je, že z tohto porovnateľná je asi iba dvojica Budaj - Ftáčnik... Aj keď u pani Lasicovej č. 2 by som si rád pozrel, ako bude herecky gestikulovať pri tých odpovediach ?
Re #156755 810zssk: "dost plne"? to znamená čo? že sa tam už nedá nastúpiť alebo si sadnúť? nedá sa v tomto prípade jednoducho posilniť L17 alebo spraviť rannú L7 Karlsdorf-Šafko a cez Jesenského späť?
pamätám si, keď kedysi chodila 113tka z Bosákovej na Košickú a nedali sa v Ik zavrieť dvere a ľudia ostávali na zastávke, prípadne tuším 86tka cez Prístavný Most Hrdinov Dukly - myslíš takýto extrém?
Reakcia na: kecho #156754:
Tie elektricky su dost plne. Novy most je prestupny terminal kde sa prestupuje kade-tade.
Reakcia na: setra #156747:
kua, veď z Molecky ide minimálne 5 elinových liniek a maximálne v 2-minútových odstupoch. To je také ťažké prestúpiť? A netvrď mi, že všetky eliny sú nehorázne prepolnené, všetci sa chcú voziť práve pod most a práve do dpb a nie je to tak, že pod mostom niektorí prestupujú práve na elinu... a mimochodom, pod mostom z eliny môžu prejsť už aj na 50-tku. Rovnako je zbytočná aj napr. 82. A o zavádzaní linky, ktorá má jazdnú dobu medzi konečnými 4 minúty snáď ani netreba hovoriť...
A je to tu opat:
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18502
Technologické riadiace zariadenia označované spravidla ako palubný počítač vozidla s príslušenstvom v celkovom počte 703 ks, technologické zariadenia označované spravidla ako označovač jednorazových cestovných lístkov s čítačkou bezkontaktných čipových kariet v celkovom v počte 2692 kusov, súvisiaci softvér.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 5192088,0000 EUR
Reakcia na: no.ev.di. #156742:
Električky na Obchodnej majú v celej modernej ére obmedzenie na 20 km/h.
Reakcia na: Petto #156750:
Bol by som rad ? Dalo by sa to riesit viacerymi sposobmi, ale rad si to pozriem. Mozes poslat na matus.kuzel@gmail.com
Reakcia na: setra #156749:
Robil som racionalizaciu grafikonu na L33 vo vecernych hodinych a poslal som to aj na zmenymhd@sk aj veducemu na Hrobustov . Nic som neprilepsoval, dokonca som 33/3 ukoncil uz o hodinu skor. Je to robene v style : 32ky idu po 33ke 3-4 minuty, po nej 33ka az o 8-9 minut a nie 5 minut ako v sucasnosti a preto vozi minimum . Na 33 je sice poruseny taktny interval 10 minut ,namiesto toho je 8/12 ale aspon vozi ludi
Ak chces,poslem ti to
Reakcia na: Petto #156748:
Veru tak. To, čo by nastalo po úplnom zrušení 133, si neviem celkom dobre predstaviť. Ideálne by bolo nechať 133 v 12 minútovom intervale, povedzme pokým si niekto neuvedomí, že aby sa mu oplatila investícia do t-bus trate, musia po nej t-busy reálne aj premávať (nielen autobusové ZV a 133 pod ňou), a vysunúť odchody 33 pred 32 a 133, tak ako to malo byť od začiatku.
Reakcia na: setra #156747:
uplny suhlas ? ? ?
133 s 6min.intervalom prepych , no bez nej si to neviem prestavit.

no.ev.di. - pozri si premavku po 18.20 z Molecky,kedy už 133 nepremáva, 25 Tr chodia s 6 min.intervalom ( s 10 po 19tej ) napratane hodne a to je už po špičke viacmenej
Reakcia na: no.ev.di. #156743:
Ja teda som z DD, považujem 133 za absolútnu zvrhlosť, hlavne v jej súčasnej podobe, ale kam z nej chce presunúť cestujúcich? Má dostatok trolejbusov na posilnenie 33 alebo aspoň na zabezpečenie súčasného stavu, alebo má pocit, že 4/12 + 17 ráno kapacitne postačujú. Ak áno, tak v poriadku, nech prehodnocuje. Ale úprimne povedané, sú to len ďalšie drísty... A nielen z jeho strany, škoda čítať.
Reakcia na: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chcel stavať.
Reakcia na: Jezo #156741:
Tu furt len prednáškujú, plánujú, furt len voľby prichádzajú ale nejak nevidím, že niekto niečo aj by chce stavať.
Reakcia na: no.ev.di. #156743:
Hej, ale Budaj si tým zaručil, že nikto z Karlovej Vsi ho voliť nebude... 😃
Mimochodom čo sú tu pridané odpovede kandidátov na primátora z oblasti MHD, tak dobre veru sa do toho obul Ján Budaj, hlavne sa vyjadril trefne na protekčné zavádzanie minibusových liniek v Karlovej Vsi a opodstatnenosti prevádzky L133 ? kiežby bol primátor, za odfajčenie tých sračiek čo nám sem nahrnul Záhradník by to veru stálo.
Reakcia na: TEDOM-1103 #156734:
mohli by montovať elinám pluhy aby odhŕňali prebytočné objekty z trate ? inak v jednej starej reportáži je normálne vidieť ako rýchlo sa kedysi jazdilo cez Obchodnú, sa nedá porovnať s dneškom vôbec.
Dalsia prednaska ohladom nosneho systemu v Bratislave:
Nosný dopravný systém na báze koľajovej dopravy v Bratislave
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3764-Pozvanka-na-odborny-seminar-18-11-2010/
Reakcia na: Peon #156737:
Tento zverejnený rozhovor cestujúceho s dispečingom je známy už niekoľko rokov, za zverejnenie bol aj príslušný pracovník dispečingu podľa zistených informácií prepustený. Lenže - bohužiaľ - takýchto "tiežcestujúcich" sa vyskytuje aj u nás dosť a vodič aby mal železné nervy, nie to ešte dispečer, ktorý nie je priamo pri tom, ale počúva už len po telefóne jednostrannú verziu sťažovateľa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.