Vsak suhlasim, ale pre 2 rokmi sa od Malaciek cakalo vacsinou 10 min., od Bratislavy 5 min., a po novom od Bratislavy, odkial cestuje viac ludi, kazdy druhy "pripoj" 15 min.?
AT by malo byť Austria, ale systém, prečo to niekde je a niekde nie - asi kvôli tomu, že je to len pracovná verzia alebo je to tak v zone nahodené.
Trate 100 a 101 sú len výcuc a chýba tam ďaleko viac zástavok ako len Kledering či Grillgasse.
Re #155119 intony: VÚC to platí, môže to ovplyvniť, ale práve oni tam zvykli požadovať prípoje aj od Malaciek na Záhorskú.
Re #155072 mrcheef:
V ramci zlepsovania nadvaznosti si ludia v sukafone v Zohore oproti trom rokom, kedy trval prestup 3 min., od decembra pockaju 16 min. (!!!) kym sa vobec pohne z miesta.
A diera v rannej spicke sa zvysi na 2 hod. 13 min.
ja som sa tiež v prvý moment zhrozil, že sa cesta predĺži, no potom som si uvedomil - stadlau - u2 - komfortný prestup na u-bahn priamo do centra /uni /wu.
Skôr si myslím, že týmto zrušia časť vlakov (S80, resp. os do Marchegu)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
1) EU plati len naklady na zavedenie linky, nie prevadzku.
2) To ze su to prostriedky EU je akoze dovod aby sme ich rozhadzovali? Uvedomujes si, ze ide o nase (tvoje, moje) peniaze?