Kto chce vedieť viac ohľadne obnovenia pôvodnej zastávky Vazovova pre linky 2, 8, 9, a aj niečo vo veci urobiť, čítajte tu.
Návrh a požiadavka obnoviť túto zastávku pochádzajú od Ing. Borišinca z Oddelenia prevádzky dopravy, referátu MHD, na magistráte.
Tu sú na nich kontaktné informácie:
http://www.bratislava.sk/vismo/o_utvar.asp?id_org=700000&id_u=15278&p1=11039325
e-mail: miroslav.borisinec@bratislava.sk
tel.: 02 / 59 35 63 13
S Ing. Borišincom som sa dnes rozprával cca 10 minút. Informoval ma o tomto:
- Na jeho referát od presunutia zastávky prichádzajú sťažnosti cestujúcich, najmä starších ľudí, ktorí navštevujú Úrad práce a musia po novom prechádzať po priechode cez Radlinského ul., taktiež od menej mobilných ľudí na samotnej Vazovovej, ktorým sa vzdialila zastávka. Títo cestujúci žiadajú obnoviť pôvodnú zastávku.
- Nedostal som odpoveď na to, koľko sťažností prišlo. Vraj nie je podstatný počet sťažností, ale ich opodstatnenosť a závažnosť. MHD má byť dostupná pre občanov.
- Vraj zastavenie na Vazovovej nespôsobuje pre električku podstatné zdržanie, keďže následne aj tak stojí na križovatke, kde dáva prednosť. (??) Taktiež, jediným kritériom umiestňovania zastávok nie je prevádzkové kritérium, ale aj služba občanom. Preto v tomto prípade nevadí, že vzdialenosť medzi Vazovovou (starou a novou) má byť len úbohých cca 150 metrov.
- Neozval sa nikto, kto by zrušenie zastávky pochválil, majú iba negatívne reakcie. Keď som argumentoval, že nemožno hneď vyjsť v ústrety menšej nahnevanej skupine ľudí, že je najprv potrebné, aby si ľudia na zmenu zvykli, že si treba seriózne vyhodnotiť sťažnosti, prípadne urobiť prieskum, a až potom pristúpiť k nejakému rozhodnutiu, nepochodil som. Ing. Borišinec sa ma pýtal, prečo práve môj názor je dôležitý, akým právom sa ja k tomu vyjadrujem a prečo to chcem mať podľa seba.
- Ing. Borišincovi som avízoval, že budem ľudí odkazovať na jeho oddelenie a poskytovať kontakt.
(- Ako vedľajšiu tému sme rozoberali aj zastávku "Na Hrebienku" na trase linky 41, kde Ing. Borišinec dodnes nechápe, načo bola tá zastávka dobrá a komu sme tým vyhoveli, keďže som ju navrhol zriadiť "iba ja".)
Takže: Ak chcete niečo zmeniť ohľadne Vazovovej, tak ich bombardujte telefonátmi alebo mailami, písanie na tomto fóre nestačí. Žiaľ, takto funguje magistrát a jedno z jeho odborných oddelení. ?
Návrh a požiadavka obnoviť túto zastávku pochádzajú od Ing. Borišinca z Oddelenia prevádzky dopravy, referátu MHD, na magistráte.
Tu sú na nich kontaktné informácie:
http://www.bratislava.sk/vismo/o_utvar.asp?id_org=700000&id_u=15278&p1=11039325
e-mail: miroslav.borisinec@bratislava.sk
tel.: 02 / 59 35 63 13
S Ing. Borišincom som sa dnes rozprával cca 10 minút. Informoval ma o tomto:
- Na jeho referát od presunutia zastávky prichádzajú sťažnosti cestujúcich, najmä starších ľudí, ktorí navštevujú Úrad práce a musia po novom prechádzať po priechode cez Radlinského ul., taktiež od menej mobilných ľudí na samotnej Vazovovej, ktorým sa vzdialila zastávka. Títo cestujúci žiadajú obnoviť pôvodnú zastávku.
- Nedostal som odpoveď na to, koľko sťažností prišlo. Vraj nie je podstatný počet sťažností, ale ich opodstatnenosť a závažnosť. MHD má byť dostupná pre občanov.
- Vraj zastavenie na Vazovovej nespôsobuje pre električku podstatné zdržanie, keďže následne aj tak stojí na križovatke, kde dáva prednosť. (??) Taktiež, jediným kritériom umiestňovania zastávok nie je prevádzkové kritérium, ale aj služba občanom. Preto v tomto prípade nevadí, že vzdialenosť medzi Vazovovou (starou a novou) má byť len úbohých cca 150 metrov.
- Neozval sa nikto, kto by zrušenie zastávky pochválil, majú iba negatívne reakcie. Keď som argumentoval, že nemožno hneď vyjsť v ústrety menšej nahnevanej skupine ľudí, že je najprv potrebné, aby si ľudia na zmenu zvykli, že si treba seriózne vyhodnotiť sťažnosti, prípadne urobiť prieskum, a až potom pristúpiť k nejakému rozhodnutiu, nepochodil som. Ing. Borišinec sa ma pýtal, prečo práve môj názor je dôležitý, akým právom sa ja k tomu vyjadrujem a prečo to chcem mať podľa seba.
- Ing. Borišincovi som avízoval, že budem ľudí odkazovať na jeho oddelenie a poskytovať kontakt.
(- Ako vedľajšiu tému sme rozoberali aj zastávku "Na Hrebienku" na trase linky 41, kde Ing. Borišinec dodnes nechápe, načo bola tá zastávka dobrá a komu sme tým vyhoveli, keďže som ju navrhol zriadiť "iba ja".)
Takže: Ak chcete niečo zmeniť ohľadne Vazovovej, tak ich bombardujte telefonátmi alebo mailami, písanie na tomto fóre nestačí. Žiaľ, takto funguje magistrát a jedno z jeho odborných oddelení. ?
kecho
dpb údajne nemá s prístreškami nič, to mi nedávno odpísali v rámci pozitívneho mailu na vytvorenie novej Vazky s otázkami, kedy bude aj oproti, prečo tam nestojí 94, prečo nemôže mať napr. označník zastávka busu 94 o jednu lampu bližšie ku križovatke Radlinského-Vazovova, keďže zastavením busu v polovici elinovej zastávky by sa zabezpečila väčšia bezpečnosť nastupujúcich do 1 eliny a kedy budú prístrešky... prístrešky sú vraj zmluva medzi mestom a spoločnosťou (jcd?)
mimochodom, v poslednom čase "zrážania" ľudí autami už nejako nebývajú, autisti si tuším už časom zvykli, že by sa v zmysle 8/2009 patrilo zastaviť ?