Reakcia na: no.ev.di. #154036:
Pri variante A mi nesedia tie 2 linky do race (Raca - Obchodna - Nam SNP a Raca - Americke - Safko) - maju skoro rovnake trasy - bud jednu alebo druhu. Inak je to take ... bolo aj horsie.Pri variante B by som miesto L7 a L8 posilnil v rannej a poobednej spicke bud L5 a L9 alebo posilnil L3 a na vybrane odchody v rannej spicke L5 dal zdvojene odchody - inak v podstate k tomuto nemam co vytknut.
Pri variante C - nemyslim si, ze L3 by mala mat taky interval a konecnu na Sturovom namesti, L4 by nemala taktiez koncit tam a otazne, ci by "iba" 2 linky pri intervale 8 minut resp 7-15 stacili pre Dubravku a Karlovku. Zaroven mi tu vadi, ze vsetko tahas cez usek Jesenskeho - Nam. L Stura a Safko - pri tych intervaloch tam budu vznikat "kolony" a zdrzania.
A celkovo si myslim, ze linka ZST Nove Mesto - Hlavna Stanica je zbytocna, ale nejazdim tym usekom, tak nemozem povedat s urcitostou, ci by bol/nebol vyuzivany dany spoj.
bolo celkom rozumný, prečo zase začínaš s takýmito pitchovinami?

no.ev.di.
Čo sa týka Rače vo variante A/ tak si uvedom, že to je m.č. z ktorej sa dostaneš električkou do centra za 15-25min (podľa toho kde nastupuješ) a postačuje bohate ak jednu linku vediem cez Obchodnú a druhú cez Špitálsku. Cez Obchodnú L3 aby bol prestup na L9 do KV a Dúbravky a na Špitálsku ako dnes L11, príp. prestup na Nám.Ľ.Š. na L6 do KV a Dúbravky. Na jednej strane sa Vám zdajú byť nelogické protesty ľudí z Ovsišťa, že nemajú L88 na Šafko a že musia prestupovať po chvíľke jazdy a tuto keď má človek z Račianskej vykonať prestup pri ceste do KV po 15-25 min jazdy, tak končí svet. Čo vlastne je opodstatnená a neopodstatnená požiadavka keď sa veci posudzujú dvojako?!