MHD v Trnave bude na plyne od Irisbusu. Vyhral tam Auto-Impex.
http://www.imhd.sk/tt/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8528
SOR tento krát obišiel s prázdnou.
http://www.imhd.sk/tt/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8528
SOR tento krát obišiel s prázdnou.
no.ev.di.
Dnes sa ma pár sekúnd než sme zastavili s L93 na Zochovej opýtal turista zo zahr., že ako sa dostane na Fajnorovo nábrežie. No povedať som mu stihol iba toľko aby rýchlo vystúpil a podľa mapky šiel uličkami pešo.
Keby sa pred rokmi normálne rozmýšľalo mohla dnes trať na Štefánikovej existovať a IAD by to mala ťažšie a MHD ľahšie. T-busy by mohli ísť cez Štefanovičovu radšej (206+212). Dosť zle vyzerá fakt, že medzi Hodžovým nám. a oblasťou Kamenné nám./Nám. SNP/Šafárikovo nám. nie je žiadne spojenie, pričom kedysi také existovalo a zrušilo sa. Dnes už by asi električka cez Štefánikovu horko-ťažko prešla (to by sa museli radikálne vymeniť poslanci a primátori m.č., aby to prešlo), ale napadol ma jeden variant v akom by to šlo : Keďže sa s prestavbou Predstaničného nám. chystá aj zapustenie el. trate od Žilinskej smerom na Hl.st. pod zem, šlo by spraviť druhú vetvu s odbočením pod zemou a cca pod Banskobystrickou ulicou by trať pokračovala smerom na Poštovú ulicu. Výjazd na povrch by bol niekde ako ústi Poštová ulica na Nám. SNP., alebo ešte skôr pred križovaním s Obchodnou aby mohli po trati ísť električky od Špitálskej cez tunel. Podľa mňa by sa mali na DPB vážne zaoberať tým ako tento problém roky chýbajúceho spojenia Nám. SNP - Hodžovo nám. riešiť.