neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.
Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...
Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...
Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx
vraj MBCC má veľkú spotrebu dosť. Teda okrem toho, že to je drahé ako sviňa, tak to "žerie ako Sergej" ? neviem načo ich teda súťažili, keď to má spotrebu a pravdepodobne ich nebude ani 25 jak to tak vyzerá, o 40 ani nehovorím.
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.
no mohlo by to byť spravené ostrovčekom a posnutím cesty (objazd) viac napravo. Inak ak bude zastávka Vazovova v smere do mesta a náhodou pôjde viac električiek, napr., že z dola pôjde L8 a z Rače L5, tak dve eliny sa tam asi nepomestia. Tie zastávky v centre by sa ešte mali poriešiť nejak, hlavne čo sa týka vzialeností Jesenského / Nám. SNP - Kamenné nám. - Mariánska - Americké nám./Odborárske nám.
Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?