Reakcia na: keyboard #151537:
Podla toho co som pocul, tak Solaris a SOR mali prakticky rovnake cenove ponuky. Solaris je trieda Mercedsesu, SOR trieda ci dve nizsie. Takze neporovnavam SOR a Mercedes, ale Solaris a SOR a mam podozrenie, ze vyberove konanie DPB bolo zmanipulovane v prospech SOR, kedze ponuka za rovnaku cenu vyrazne horsie vozidla. Zatial co SORky pre Prahu mozno nazvat lokalpatriotizmus, SORky pre blavu mozno nazvat len korupcia.Nuz nejde o to, ze v tej 4ke v Solarise je pomerne malo miesta na nohy, ale o to, ze kolko tam je celkovo miest na sedenie a kolko miesta na kociky a voziky a pritom je interier prijemny a prehladny. Dokonca aj zuzeny priestor 3tich dveri je OK.
ear4
MB Capacity je celkom ina trieda, to vidiet a citit okamzite. zial, verzia pre BA ma malo miest na sedenie. tiez riesenie zadnej casti pri motore nie je idealne, tu sa mrha miestom.
nahodou som sa vcera viezol aj 15m Solarisom. oproti SOR to je neuveritelny rozdiel v kvalite, uplne iny svet! dostatok lahko dostupnych miest na sedenie a zaroven obrovsky priestor na kociky/voziky v strede. takto ma vyzerat moderny autobus. necudo, ze sa im tak dari v Nemecku. SOR v Nemecku nepreda z tohoto hoviadka ani jeden kus!
myslim ze vitaztvo SOR v supertendri je klinec do rakve verejnej dopravy v BA. takymto niecim ludia nikdy nebudu radi cestovat. Ikarus 435 bol a je hlucny a vysokopodlazny, ale ma friendly a jasne cleneny interier, z toho hladiska je na rozdiel od SOR skutocny autobus, nie len lowcost experiment.