Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #151509:
Tak ja si platim sluzbu, ktoru mi DPB neda? Preco ja mam prestupovat? Tu nejde o vyluku skrz oprav, poruch, alebo havarie... ? Preco nestartuju z hypersuper noveho centra BA Eurovea? Nekecal niekto ako to bude nove centrum BA? Tak nech idu tam..alebo trebars Incheba, tam nebudu tiez nikomu zavadzat ?
Reakcia na: 810zssk #151511:
Tak mne sa zda ze su semafory na Mileticke vypnute od 22:00 do 6:00. Aspon ked tade idem okolo polnoci tak uz blika len oranzova. Samozrejme okrem krizovatky Mileticova-Prievizska, kde semafory idu nepretrzite 24h, 365d v roku, ak su vypnute tak sa musel stat zazrak, lebo funguju aj pri vypadku prudu na celej ulici.
Reakcia na: kawaii68 #151505:
Žiaľ na pokeci nie je jediný taký....
Reakcia na: TeBeCe #151516:
a víťazom sa stáva... súkromný podnikateľ B. Za(á)hradník s firmou (založenou dajme tomu v 06-07/2010), ktorej predmetom činnosti je od nepamäati výroba a predaj vozidiel na čistenie 😉
mimochodom, chýba mi v zadaní, ako prebieha samotné kosenie - tiež bezkontaktne? 🙂
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.
Reakcia na: AAA #151509:
a ked od soboty zatvoria kriznu, tak bude este veselsie ?
Reakcia na: AAA #151509:
a to nevieš, že v BA majú "automobilové akcie", ideálne priamo na Hviezdoslaváku vždy prednosť? ?
Reakcia na: TeBeCe #151485:
hlavne, že všetkých 40 sorov je "plne klimatizovaných" ?
Reakcia na: 810zssk #151511:
...teda aj cez prazdniny je potrebny, ale nie o 6:30..
Rozlisuje sa pri case zapinania a vypinania semaforov aj to ci su prazdniny? Lebo prave (6:30) som sa vracal domov z pekarne a krizovatka Kosicka / Mileticova bola takmer prazdna a ten semafor tam akurat zbytocne zdrzoval, hoci cez sk. rok je zrejme potrebny.
Reakcia na: AAA #151509:
otvoria ho na tu chvilu ?
Reakcia na: S499.1023 #151507:
faktom ale je, ze ta ulicka v MB je naozaj neporovnatelne sirsia ako v SORe. Tiez nepoznam presnu sirku, ale zrejme je rozdiel velky, pretoze je to citit pri praktickom vyuzivani busu. Takze ten myslim dost velky rozdiel je nepopieratlny...aj ked zatial asi nikym z nas nezmerany 😃
Reakcia na: 810zssk #151497:
Mne je to jedno. Tak to necháme v rovine emócií "neporovnateľne širšia".
Reakcia na: luky133 #151503:
nezmení sa ale to, že hrbatých SORiek sa najskôr zbavíme v roku 2018-2020 ale to by sa museli vozidlá u nás vyraďovať po 8-10 rokoch a nie 15-18.
Jediná vec, čo mi na NB18 prekáža je strohosť interiéru, moc hranaté, zatiaľ čo Tedomy a Solarisy sú o dosť krajšie vyhotovené. SOR je taká suchotina, aj keď je to citeľný krok vpred oproti Ik435 a Karosám B741. Je zaujímavé napr.,že prechod medzi NP časťou a vyvýšeniu časťou riešil SOR na karosérií šikmou časťou okenného rámu a na NB nemohol tie dva schody na ľavom boku na lištách vyriešiť šikmou časťou ? Na prenajatých Mercedesoch je to dobre vidno ako to má vyzerať.
Reakcia na: no.ev.di. #151502:
Ak si pamätám dobre z jedného článku pred pár rokmi tak DPB spolupracoval na vývoji SORu BN12 tak asi k nemu cítia istý vzťah. ? Ale ja by som preferoval radšej TEDOMy, ale neboj v decembri sú voľby a zmení sa pravdepodobne celé vedenie mesta a tým pádom aj DPB a možno bude všetko ináč. ?
Reakcia na: Mike #151501:
už fakt nemôžu do kelu kúpiť NB12 namiesto toho hrbáča??? To snáď neurobia ?
Reakcia na: Intosh #151499:
Ja Ti zasa odpoviem trochu inak ako luky133: nakoľko bratislavský dopravný podnik má so sorom nadštandardné vzťahy, je celkom možné, že budú do Bratislavy dodávané aj autobusy BN12, aj keď tie dva na obrázku sú skôr výsledok nášho neúspešného tendra a tak ich operatívne sor prehlásil za testovacie...
Ale nakoľko v BA máme doteraz Sory: B9.5, BN9.5, BN10.5, C10.5 a NB18 do budúcna sa nedá vylúčiť nákup žiadneho ďalšieho typu soru... a povrávalo sa aj o BN 12.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.