Reakcia na: no.ev.di. #150689:
87 sa Ti v sedle musí obojsmerne prekladať so 78 (dnes sa prekladá) (teda úsek Toryská - Astro), ďalej neviem ako v sedle ale cez víkend ide 87 z Ovsišťa pár min po prejazde 98 (presptup z nej ako náhrady bývalej 97) , takisto príchod na Ovsište má pár min. pred 98.A cez víkend kebyže je smer PB tak isto, tak 74 stojí vo Vlčom Hrdle pol hodinou, čo je oproti dnešku voz naviac do výpravy a dvaja vodiči. Nevadí ani z hľadiska vzkm, počtu vozov a vodičov... ale máš zbytočne 1 poradie naviac, všetky 3 by viac stáli ako jazdili, teda to sú jalové časy (platy). Možno 87 detto voz naviac...ďalší 2ja vodiči... a to len preto, aby vo Vlčom hrdle boli IDEÁLNE preklady... až takú prioritu to nemá a ani nikdy mať nebude ?
no.ev.di.
Re #150676 kecho: Mohli L82 nasmerovať tam kam nič nepremáva, teda zaviesť obsluhu novej oblasti. Tak ma napadlo, že mohli zrušiť L180 a zaviesť L82 v trase Cintorín Petržalka - Kúp. Matador - ŽST Petržalka - Dvory - Einsteinova - Sad J. Kráľa - Divadlo Aréna. Kapitulský dvor by bol obsluhovaný teda od 6 do 23, jazdili by tam SORky (aj keď by možno postačil aj minibus) a malo by to aspoň ako taký význam. Pri ŽST Petržalka by bol prestup z L80 a 99, na Dvoroch (83,84,91,93,94 a 191) a Einsteinovej (80,88,92 a 901)ďalšia možnosť prestupu.