Reply on: barack40 #150688:
ja načrtnem ako by mali vyzerať odchody v jednotlivé časy
Vlčie hrdlo - mesto :
70 : 00 12 24 36 48 / 00 15 30 45 // 00 20 40
74 : 08 20 32 44 56 / 10 -- 40 -- // 06 36
87 : 04 16 28 40 52 / 05 20 35 50 // 13 43
príchody Vlčie hrdlo (zo smeru mesto) by boli preložené detto ako odchody z V.H. na smer mesto - otázka : Je pre DPB taký problém toto hodiť do praxe, keď tuto ja amatér to napíšem? Je nejaký faktor o ktorom vedia len experti z DPB, pre ktorý by nemohli tie spoje uvedených liniek jazdiť takto? Viem, že je to oblasť nikoho, ale tých čo tam jazdia pravidelne by takýto preklad nezabil, ba myslím, že by ho ocenili keby sa im občas stal, že nestihnú svoju linku a nemusia tam vystáť dieru, teda mali by možnosť v sedle alebo špičke do 4-5min chytiť nasledujúci spoj do mesta.
Čo sa týka prestupu 70/91, tak je to cez víkend v pohode až na to ráno.
Príchody L70
5:09,5:29,5:49,6:04,6:19,6:34,6:55
odchody L91
5:00,5:30,6:00,6:20,6:40
- 1. čakanie 21min, 2.1min na prestup alebo 31min čakanie, 3. 11min čakanie, 4. 16min čakanie, 5. 1min na prestup alebo 21min čakanie, 6. 6min na prestup, 7. 5min na prestp = prvých 5 spojov L70 je na prestup na L91 absolútne na figu, ešte tých 11min cez víkend pri tretej L70 sa dá prežiť, však lístok platí cez víkend 90min
no.ev.di.
Re #150676 kecho: Mohli L82 nasmerovať tam kam nič nepremáva, teda zaviesť obsluhu novej oblasti. Tak ma napadlo, že mohli zrušiť L180 a zaviesť L82 v trase Cintorín Petržalka - Kúp. Matador - ŽST Petržalka - Dvory - Einsteinova - Sad J. Kráľa - Divadlo Aréna. Kapitulský dvor by bol obsluhovaný teda od 6 do 23, jazdili by tam SORky (aj keď by možno postačil aj minibus) a malo by to aspoň ako taký význam. Pri ŽST Petržalka by bol prestup z L80 a 99, na Dvoroch (83,84,91,93,94 a 191) a Einsteinovej (80,88,92 a 901)ďalšia možnosť prestupu.