Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #150671:
ešteže si to vysvetlila, lebo som pozeral ako puk, že kde to je 🙂
Re #150672 pato922: ? to je choré... načo int. 20, keď 1/ aréna funguje až večer 2/ak chce ísť niekto z Pe do sadu busom, tak sa musí odviezť cez mesto ? keď už, mohli dať konečnú "na parkovisku pod starým mostom" ako kedysi 128 a spraviť napr. trasu Dostihová dráha-Starý most obojsmerne a stiahlo by to "nevládnych ľudí" (viď kačín linka) z hraničiarov aj z farského... možno by tam bol problém so sociálkami, tak potom by namiesto dostihovej mohla ísť z hraničiarov do ovsišťa/technopolu
Re #150673 x-RM-x: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f262e29ef2f262e29
Re #150675 MEG0: predsa "vymenil opotrebovaných politikov" tým, že sa so spolupáchateľmi nedostal do nrsr 😉
Reply on: luky133 #150674:
A zahradkar co spravil pre KV?Okrem toho ze zneuzival /vyuzival/svoju poziciu v DPB a dal vam linky a nove busy ?
http://bratislava.sme.sk/c/5427910/kandidati-na-starostu-sa-vynaraju.html

Záhradník asi nebude kandidovať na starostu a ani na primátora... ? Zaujímalo by ma kto teda bude v ponuke pre KV nakoľko Hanulíková a Hollý nič pre KV nespravili (okrem výstavby)... ?
Neviem kto ma na starosti tuto stranku a hlavne cestovne poriadky ale ma tam minimalne dve chyby v dvoch nocakoch a to jest N93 a N95 lebo odchod zo stanice je aj 4.30 a nie ako tam je napisane ze posledny spoj ide 3.30 riadna blbost lebo oba nocaky maju ukoncenie 05.12 neviem co by dovtedy robili vsak prosim o napravu
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-muchovo-opat-linka-78-arena-ma-spoj.html?page_id=169108
Pokiaľ ide o hluchú zónu verejnej dopravy v okolí divadla Aréna a Viedenskej cesty, dopravca
informoval, že od začiatku prázdnin
tam zriaďuje osobitnú linku. Jej trasa bude viesť od divadla Aréna, popri Sade Janka Kráľa na Farského do Petržalky a cez Dunaj sa vráti pod Nový most. Linka bude jazdiť bude v dvadsaťminútových intervaloch.
Reply on: kacka #150670:
ha! a uz zmizol
odkaz na hlavnej stranke "Tunel je hotový, ale ešte zatvorený" - dalsi prvoaprilovy odkaz? ?
Reply on: Mike #150662:
Cize ak by na L133 chodili vylucne solarisy, tak potom by jazdili aj na L70 - cize KV aj PB by mali lepsie busy ?
Reply on: TeBeCe #150665:
to ju potom mohli kludne skratit po staviva tak ako bola predtym a nejako tam zabezpecit bezpecne otacanie,napr.aj docasnym zakazom parkovania na prvych cca 5.tich miestach toho parkoviska.Lebo tak to tam vychadzalo ze ked boli prve miesta neobsadene os.autami tak sa tam bus v pohode otocil cez parkovisko.
Reply on: Peto02 #150657:
IMHO nemoze.
Reply on: TeBeCe #150665:
to sa akoze pred priecestim otoci a fujas bez zastavenia tou istou trasou spat?
Reply on: MEG0 #150664:
tak, ako sa tam dostane ?
Od 21. júna (od 8:00) do 28. júna 2010 (do 8:00) z dôvodu opravy železničného priecestia na Staviteľskej ulici linka 57 nebude obsluhovať zastávky Zlaté piesky, Cesta na Senec, ZIPP a Stará Vajnorská. Zastávka Spádovisko II bude obsluhovaná v náhradnej polohe pred železničným priecestím. Zo zastávky Spádovisko II budú autobusy premávať priamo na konečnú Vozovňa Jurajov dvor.

Vie mi niekto povedat kade pojde L57 z nahradnej zastavky Spadovisko II "priamo na konecnu Jurajov dvor?"
Reply on: no.ev.di. #150661:
No a aj na 133 je pár odchodov medzi 6:50 - 7:20, kde sa "ľudia" kvalitne tlačia...
Reply on: no.ev.di. #150661:
opakujem tedomy sa na L70 do sedla dali "bez rozmýšľania" o kapacite atď... napíš na dpb, ale nie komeptentnýmm, lebo oni konkrétne toto nasadzovanie nevymysleli, ale na divíziu autobusy, alebo Tvojim "obľúbencom", nech navýšia vzkm a dajú aj na 70 do sedla int. 12 min...to by bolo celkom logické
solaris: v sedle:
87: 2
88: 6
96: 6
teda 5 vozov hypoteticky keby mali ísť do sedla na L70 by si našiel... ale prejazdovať ich z 88.. tu by nebol problém, ale z 32 a 96...
uvidíme keď pôjdu von sory.. ak na 96 tak sa uvoľnia 3 solarisy... možno pôjdu v po-pi na 133, tým pádom aj na 70..

a k tbusom:tie sa riedili že bol kritický nedostatok vodičov, teraz vodiči sú ale nieto vozov...a 207 prekladať s 205 nepotrebuješ..
Reply on: Mike #150659:
? no ako keby v L133 všetci nesedeli... Za to v L70 sa môžu tlačiť. To sú tak zaťažení na tie Solarisy, že ich nemôžu dať na L70, resp. koľko Solarisov je počas sedla k dispozícií a koľko vozidiel potrebuje L70 počas sedla?
Reply on: Mike #150658:
v podstate tá L74 aj postačuje, L87 detto ale s tou L70 to je odrb jak vidím. Keby sa udialo to čo sa tu povráva, že CNG majú ísť do Juráku a nafťáky do Trnávky, tak by Tedomy mohli všetko nabehať na L50,53,56,65, príp. 57 aj keď tam stačí SOR 9.5. Citelisy by mala Trnávka. Len neviem prečo nevrátia na L70 interval 12min pri sólach keď je to aj tak znížená kapacita a Tedomy by tam nabehali viac, resp. možno by nemuseli aj cez víkendy niektoré behať pri vyššom výkone na L70. L70 vlastne utrpela celodennou L96 a keďže dakto nepremýšľa, tak aj neochotou vrátiť späť pôvodný interval.
Vlastne ak sa dobre pamätám tak nejak v tej dobre sa predĺžili intervaly na L203 a 207 a odpadli z tej jednoty 10/12/12//15, síce je fajn, že L203/207 majú preklad ale L207 nemá šancu na preklad s L212 a 205 na spoločnom úseku.
Reply on: Mike #150658:
A ešte v rámci potreby nabheania nie že čo najviac km, ale aby sa naplnil ten limit čo je z zmluve o prenájme, nasadili sa, myslím že na jeseň 2009 cielene tedomy cez víkned aj na 87 namiesto solarisov. Kapacitne postačuje aj tedom, solaris by tam bol že všetci sedia.
Reply on: no.ev.di. #150642:
Tebou popisovaný stav nemôže byť z 9/2005, lebo solarisy jazdia od konca 6/2006, pravidelne od 7/2006.

- L70: k 5.9.2005 v súvislosti so zrušením L71, tam išli v po-pi pri celodennom intervale 12 min. kĺbaky, v so-ne boli už dávno pri intervale 15 min sóla.
- od 1.7.2006 v súvislosti s nasadením solarisov ostali kĺby v po-pi iba v špičke, v sedle tam prechádzali solarisy z L96 (kapacitne postačovali). V so-ne sa tam nasadili solarisy, v súvislsoti so zývšením kapacity sa zriedil interval z 15 na 20 min. Argumentovalo sa aj náväznosťou na 37 (30) a 91 pod mostom..
- Od júla 2008 sa prehodila výprava solarisov a kĺbakov v prac. dni medzi 96špička(70 sedlo) a 84.. Od septembra to ostalo, a keďže nemalo zmysel, aby na 70 chodili v špičke jedni kĺbaky, a v sedle tam prišli iné z L96, tak sa zaviedol nový grafikon na L70 celodenne kĺbaky.. v súvislosti s nárastom kapacity v sedle sa zriedil interval na 15 min.
- od decembra 2008 v súvislosti so zavedením celodennej L96 a novou trasou na Letisko cez víkendnamiesto solarisov išli sóla... už počas predchádzajúcich rokov v prípade nedostatku solarisov bolo v SN na linku 70 nasadené sólo
- od cca marca 2009 keď už nejaký ten mesiac premávali tedomy na L133, všetci vedeli že sú prenajaté ale ten nájom sa platí na určitý objem odjazdených kilometrov a iba špičková 133 ich asi moc nemohla nabehať 😃 tak niekto múdry z divízie autobusy, bez ohľadu na kapacity dal prejazdy z 133 do sedla a na večer na 70 pri zachovaní jestvujúceho grafikonu...

- L74: tam sa zriedil sedlový a víkendový interval z 16(18) min. na 30 ešte pred 9/2005. Prakticky vtedy tam stratili kĺbaky zmysel v sedle a cez víkend, ale to sa ešte netušilo, preto tam premávali.
Potom buď k letu alebo k septembru 2005 tam na víkend dali sóla.
Neskôr, tuším od septembra 2007 aj cez pracovné dni tam dali jedno poradie sólo (74/6) ktoré začína poobednou špičkou a je tam celý večer až do konca.

- L87: od zavedenia tam boli kĺbaky. Od príchodu solarisov v 2006 pár poradí v po-pi mali vykonávať solarisy a cez víkend všetky. Avšak v prípade nedostatku solarisov išiel cez rpac. Dni kĺbak, teda reálne tam solarisov nikdy nejako moc nebolo. Až teraz na jeseň 2009 bol sedlový interval zahustený z 20 na 15, čím sa dosiahol preklad s 78 (nie so 70, tam je síce rovnaký interval ale chodia skôr posebe ako v preklade:-D) a tak boli vytipované , najmä v závislosti od začiatkov/koncov vyučovania v EU a smien v slovnafte, poradia ktoré majú byť kĺbové, solaris a sólo.
Reply on: milada #150636:
Mna s tymto napadlia jedna vec. Ak niekto cestuje na bez platneho listka. Na dalsej zastavke vidi ze idu nastupit revizori ma 2 moznosti. Bud vystupi a vyhne sa tak konfrontacii zo starny revizorov, alebo si oznaci listok a revizori ho budu konfrontovat. Raz som takto videl, ako sa jeden chlapik o tom hada revizorom. Mal oznaceny spravny listok este predtym ako si oznacili kontrolni listok revizori, ale revizor tvrdil ze nenastupil na tejto zastavke a tak cestoval na cierno. Mozu mu dat zato pokutu? Moze dat revizor pokutu za podozrenie ze niekto siel predtym zastavky na cierno a az po jeho prichode si sa dalsie zastavky zaplatil?
Existuje tu vsak moznost ze tomu chlapikovi uz jednoducho dosiel cas na starom lsitku a tak si potreboval oznacit druhy. Mne sa to uz viac krat kedysi stalo pri 30min listku, ze som si muesl oznacit dalsi...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.