Reply on: milada #150636:
Mna s tymto napadlia jedna vec. Ak niekto cestuje na bez platneho listka. Na dalsej zastavke vidi ze idu nastupit revizori ma 2 moznosti. Bud vystupi a vyhne sa tak konfrontacii zo starny revizorov, alebo si oznaci listok a revizori ho budu konfrontovat. Raz som takto videl, ako sa jeden chlapik o tom hada revizorom. Mal oznaceny spravny listok este predtym ako si oznacili kontrolni listok revizori, ale revizor tvrdil ze nenastupil na tejto zastavke a tak cestoval na cierno. Mozu mu dat zato pokutu? Moze dat revizor pokutu za podozrenie ze niekto siel predtym zastavky na cierno a az po jeho prichode si sa dalsie zastavky zaplatil?Existuje tu vsak moznost ze tomu chlapikovi uz jednoducho dosiel cas na starom lsitku a tak si potreboval oznacit druhy. Mne sa to uz viac krat kedysi stalo pri 30min listku, ze som si muesl oznacit dalsi...
no.ev.di.
Zaujímalo by ma, či dopyt po MHD v danej oblasti tak klesol oproti dobe z pred 10 rokov alebo len DPB skúša aké najkratšie vozidlá môže nasadzovať na dané linky?
Narážam na to, že po 9/2005 tam premávali tak ako teraz linky 70,74 a 87. A boli obsluhované následovne :
70 : klbák/solaris/klbák//solaris
74 : klbák/klbák/klbák///klbák
87 : klbák/klbák/klbák//solaris
Po čase sa interval na L70 v sedle natiahol z 12 na 15 a cez víkendy z 15 na 20 a už sa aj Solarisy vytratili z víkendovej premávky, takže zníženie kapacity. Na L74 sa klbáky objavujú vlastne len v pracovné dni, cez víkendy už sóla a na L87 je to teraz všetko sólo, okrem dvoch poradí počas špičky (v sedle šla kapacita dole z 330 os/h na 280os/h), cez víkendy tam myslím, že ostali Solarisy aj keď ani tým si niesom istý. By ma zaujímalo, že či DPB nasadzovanie kratších vozidiel nejak vie podložiť prieskumom, že naozaj tam boli väčšie vozidlá zbytočné alebo proste tak vykonal svojvoľne?
Ešte by som poprosil niekoho kto vie aké boli intervaly na linkách 21,22,30,103 a 115 a ich nástupcov 97,74,70,76 a 71 nech napíše aby sa to dalo porovnať aj so stavom viac do histórie. Ďakujem ?