Reakcia na: tulenique #14573:
Mal som možnosť vidieť nákres D2. Ten nákres na maindata.sk je dosť približný. Inak všeobecne je dosť nereálne, že ak nejakým miestom vedie cesta a je nahradená diaľnicou, nebude postavená náhradná cesta.Vizualizáciu bohužiaľ nemám (treba sa spýtať SSC ;-)Zhruba to má vyzerať tak, že diaľnica má odbočiť v smere od Lafranconi (ako som spomínal) zhruba pri pumpe a dvoma tunelmi popod Sitiny. Normálna cesta na Patrónku bude pokračovať po pravej strane diaľnice (keď si všimnete, os diaľnice je asi o toľko bokom ako os cesty z Patrónky, aby sa tam zmestila dvojprudová cesta). V opačnom smere (Patrónka -> Lafranconi) Cesta kúsok pred pumpou zabočí doprava, (tuším) popod ďialnicu zatáčajúcu sa do tunela a ďalej po jej pravej strane až po zastávku 92ky. V spodnej časti Mlynskej doliny (Lafranconi - Slávičie údolie) už normálna paralelná cesta je.
Opačná strana má vyzerať zhruba tak, že sa spojí Dúbravská cesta (to je tá paralelná s Lamačskou) spojí s Poliankami, z Polianok sa už priamo na Lamačskú nebude dať dostať, Harmincova sa predĺži až k Lamačskej. Tiež by sa mala rošíriť na štvorprúdovku terajšia dvojprúdová jednosmerka k ŽST Lamač.
Prestavba samotnej Patrónky nespadá do stavby diaľnice. Mal by tam byť podjazd v smere Lamačská - Pražská - tiež vidno, ako sa po oboch stranách križovatky rozširuje trávnatý stredový pás - rezerva. Ale dosť pochybujem, že sa Patrónk bude prerábať v najbližšej dobe ...
[Konečne sa mi po dvoch hodinách odbiehania od počítača podarilo dopísať ;-)]
Papyr
porovnal som, kolko ma BA penazi v porovnani s PO, pretoze tieto udaje su mi dostupne.
porovnal som, kolko maju BA a PO obyvatelov, lebo to mi je zname.
porovnal som, aku maju MHD, lebo aj to mi je zname.
nechcel som tym vyprovokovat diskusiu, preco BA a PO dostavaju od statu tolko, kolko dostavaju, ale co s tymi peniazmi robia, teda preco ma Bratislava s miliardou od statu rocne horsiu (a vyrazne) MHD ako Presov so 100 milionami od statu rocne.
Este by som pre absolutne porovnanie potreboval pocet vozokm a pocet prepravenych osob za urcite casove obdobie, napr. pracovny den alebo povedzme rok 2002, pretoze sa moze stat, ze v uvedenych mestach je nerovnakou mierou vyuzivana MHD, pretoze sa moze stat, ze v intenzita premavky MHD zavisi na velkosti mesta nelinearne.
Ale ak rozsah bratislavskej MHD je v rozmedzi 5kratrozsah v PO az 10kratrozsah v PO, jedna sa o nerozumne hospodarenie s financiami v BA. A to bez ohladu na to, z akeho dovodu im boli financie poskytnute.