som presvedčený, že kvalita električiek nijako nezaostáva za kvalitou ...ehm... cestujúcich. skôr naopak... na každú poruchu pripadne (najmenej) jedno úmyselné poškodenie ( označovače, okná, mechanizmus 2rí, sedadlá, tapacír, oblvaný interiér ap... asi tak...
1513 a vyššie? ?
Re #143460 luky1: Neviem presne v ktorej časti river parku budú aké prevádzky, ale mám takého tušenia, čo si pamätám rozloženie tých budov, že väčšina je oveľa bližšie k "Chatam Sófer" ako k PKO.. Na úrovni zast. PKO sú akurát tie torzá budov ex. PKO. Teda keď sa otvorí river park I. časť, tak v smere z mesta bude vždy najvýodnejšie vystúpiť na Ch. Sófer a nie PKO. Teda neviem o tom že by na spodnom konci tunela mala vzniknúť zastávka, ako tam bola kedysi...
Keď sa postaví River park II a III (alebo ak sa postaví), čo bude na úrovni zastávky PKO a pôjde vyššie až smerom k tomu ústavu, poto tam bude najrýchlejšia doprava z mesta cez tunel.
Mal som na mysli bežných návšetvníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner atd.). Pre nich je najlepšie použiť električku cez tunel.
Mal som na mysli bežných návštevníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner). Pre tých je najlepšie použiť električku cez tunel.
Nemyslim si... samozrejme, budu nim jazdit taki radovy zamestnanci, ale ja som narazal skor na tych co tam budu robit v predrazenych kancloch atd.. Ti tak jednoducho na MHD nepresadnu kym sa nezvysi jej kvalita.
Tak to si teraz hodne mimo a dosť si prestrelil. A koľko percent ľudí teraz vďaka rekonštrukcii tunela bude jazdiť radšej moderným tunelom ako IAD? bude to aspoň tých 5% zamestnancov a obyvateľov?
Dobre, beriem tvoj názor a aj názory ostatných. Všetci ste sa zhodli na tom, že opravu tunela treba dokončiť tak ako bola naplánovaná a zdá sa, že to naozaj tak bude lepšie. Nie som si však istým tým, či by Riečnemu parku bolo úplne jedno, ak by bol tunel zrušený a zasypaný. Veď najkratšia a najrýchlejšia cesta pre návštevníkov z centra mesta (napr. z Kapucínskej) do Parku bude práve električkou cez tunel. Okrem toho tunelom vedú siete, ktoré využíva aj Park, alebo nie?
Ozaj, vie niekto vymenovať čo najpresnejšie, čo všetko generálna oprava tunela zahŕňa (okrem výmeny koľají, potrubí, bezpečnostných prvkov)? V médiach sa objavili iba všeobecné informácie.
1) Pravdepodobne ti je známe, že výstavba salámovou metódou s rozdeľovaním lobbného v niekoľkých kolách je najdrahšia. 2) Eurovei by bolo srdečne jedno aj keby bol tunel zrušený a zasypaný.
Tunel si pamätám ešte z čias, keď ním nejazdili električky, ale napr. bus 39 a IAD, preto ma zaujíma všetko, čo sa okolo neho deje. Nemám žiadne pochybnosti o tom, že jeho komplexná rekonštrukcia bola nevyhnutná. Otázne je, či sa to nedalo urobiť lacnejšie, v štandardnejšom prevedení, či niektoré nie práve najnutnejšie veci (napr. kamery a pod.) nemohli počkať do budúcich rokov a ušetrené prostriedky použiť tam, kde je ich treba viac.
L133 by som podporil, keby sa z nej stala trošku racionálnejšia linka. Dokonca by som nenamietal keby sa pri 12min intervale na
u výlučne nasadzovali Solarisy a na L96 by boli výlučne klbáky. Ale musela by robiť iné spojenie ako "Záhradníkovo" - centrum, teda počas výluky by mohla riešiť aj spojenie Ovsište - Šafárikovo nám., keďže je dosť možné, že sa L95 interval predĺži. Navyše, má prísť 10 Tedomov, tak tie ak pôjdu na L133, môžu suplovať z časti L95 a tiež spojenie KV - Petržalka. Najlepšie by bolo keby bola na Štúrovej a nábreží dvojkoľajná trať a nie len jednosmerka, vďaka ktorej sa musia točiť 11,12,13 a 14. Navyše by namiesto 12 a 14 mohla byť len jedna linka, ako kedysi aj bola. Od existujúcej trate na Šafku by sa potom napojila trať na EUROVEU s pokračovaním na Vlčie hrdlo a Vrakuňu, príp. AS - Karadžičova a pri Steine by sa napojila na existujúcu trať.
Keby si sa aspoň trochu zaujímal o vec, tak by si vedel, že tie nadštandardné veci boli podmienkou toho, aby sa vôbec nejaká rekonštrukcia (a ako luky133 dobre podotkol, tak sa robí reko celého tunela a nie len trate) mohla robiť. ?
Však kto hovorí len o bytoch. Pozri napríklad taký Digital Park, na koľkých oknách ešte ani igelity neotrhali. O tej veži pri ŽST Nové mesto ani nehovorím, tam som jakživ nikoho v okolí nevidel (jedine dnes tam dvaja chlapíci odhadzovali sneh z parkoviska). A samozrejme mohol by som pokračovať.
Rekonštrukciu nepotrebovala len trať, ale celý tunel nie? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2xT3SUCS