Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Igorko #14325 : Ano mas pravdu, ta "nudzova brzda" tam bola, lenze sa to znefukcnilo, ale teraz je to opat v prevadzke ( zahada, ze az po tej nehode )a ako sam vies, clovek si na to musi opat zvyknut, ked chyti taky voz, takze vodici s tym maju nemale problemy a lezie im to na nervy.

Ohladom zberacov, co mi hovoril kamos ( 14 rocna prax ), tak vyrobca uvadza, ze na druhy zberacby sa malo jazdit iba v nudzovych pripadoch. Viem, ze aj ty si ostrielany harcovnik v tejto praci, takze skor pripustam, ze sa mohol mylit, iba som reprodukoval jeho nazor.

Ohladom vyhybiek som to poplietol, samozrejme tzv. "sanky" sa nachadzaju pred vyhybkou, vodic, kym pride s druhym voznom cez "sanky", tak prvym vozom je uz takmer na vyhybke a nevidi dobre, ci mu to vobes prehodilo. Dalej, vyhybka by nemusela podhadzovat keby odblokovace neboli umiestnene hned za vyhybkou, ked druhy voz je este na vyhybke, ale o nieco dalej. Mimochodom dalsou vyhodou jazdy na prvy zberac, je i kurenie vo vozidle, lebo ked vypnes voz, tak vo voze sa kuri i nadalej, ale ak chces kurit, ked si napojeny na druhy zberac, musis nechat pustene riadenie. Aspon takto mi to bolo vysvetlene.
Reakcia na: martiner #13990:
Dibust??? Hmm... neviem ako ty ale ja sa vozim na aute, takze dibust mozes byt asi len ty 🙂
Igorko: vlak je sice drahy, ale odkedy som bol pred rokom a pol v prahe a cesta tam vlakom ma stala 2x viac ako cesta busom nazad, tak som sa poucil a do prahy uz asi vlakom nepojdem... (cesta trvala priblizne rovnako dlho a aj ked je vlak pohodlnejsi, tak za cestu nazad sme zaplatili 2ja tolko ako vysla cesta tam jedneho (siel som so svojou babou), sli sme nazad karosou a ziadne problemy sme nemali...)
Reakcia na: m@rtin #14334:
Dnes v Kosiciach som videl autobus (karosu) firmy DATA a mala prazsku znacku-AX
Reakcia na: Martin Fundárek #14331:
Asi si vymysla navrh mestskeho rozpoctu 🙂

Re #14325 Igorko: Ako je mozne, ze prednym zberacom sa prechadza cez krizenie s trolejbusom lepsie?
Reakcia na: Igorko #14315:
O.K., beriem 🙂
m@rtin: ...a to je dost zasadny rozdiel. Pretoze tym padom sa nebude dat vyuzivat na presun medzi vozovnou a Dlhymi dielmi. Inak ja osobne nemam moc rad hybridy, takze som rad, ze to bude TrAC.
Ivo:
Společnost DATA sídlí v jakém městě?

Turbo:
Pokud vím, tak 12 milionů Kč. Přepočti si to na Sk.

Ale hlavně jak psal Igorko. Bratislava nedostane 21TrACI, ale 21TrAC. A mezi nimi je rozdíl jen ten, že ten bratislavský mít pomocný pohon nebude.
No tak moji drahi... REKONSTRUKCIA USEKU HYBESOVA - DETVIANSKA ??? To bude asi nejaka tlacova chyba, alebo nedorozumenie !!! To je totiz NAJLEPSI USEK od Racianskeho myta po Komisarky !!! Tam nie je co rekonstruovat !
Andy: u mna na Skale mas odo mna mail... pozri si ho. Ale budem tam v noci, jak vcera keby daco.
Ten článok v Sme je zaujímavý. Na kieho ďasa treba zasa rekonštruovať trať Hybešova-Detvianska za 7 miliónov? To bola tá posledná (tuším predvlani) tak sfušovaná? Alebo ju ešte mesto nezaplatilo a plánujú to zaplatiť až tohto roku?
(Správnosť informácií zo Sme som si overil v návrhu mestského rozpočtu. Sme si [tentokrát] nevymýšľa.)
IGORKO #14326: Preco by som mal vyvalit 734Sk za vlak co ide rovnako dlho do Prahy ako bus Eurolines za 410Sk. A navyse cestovanie tym busom nie je take zle.Ved je to novy Mercedes a to sa da. Ja viem ze vlak by bol lepsi.Ale nekradnem zatial 🙂
Reakcia na: KLF #14327:
Myslíš koho nevyhodia alebo kto sa o tom nechce baviť?
I.
Igorko: #14322 - to si myslel koho ?
Reakcia na: Ivo #14313:
Normálni ľudia nechodia z Prahy do Bratislavy autobusom:-). Vlak je síce drahší ale pohodlnejší a z pruhu do pruhu neprechádza:-).
I.
Reakcia na: Jano #14308:
Človeče pletieš tui zásadným spôsobom niekoľko vecí dohromady. To, čo popisuješ, bolo už u T6A5 3. série a myslím, že všetkých K2S/T3S (KLF upresní) ale vodiči to vyraďovali z činnosti.
To, že DP sa nezastane svojho človeka, je bez diskusie a ostudné. A v konkrétnom prípade nehody v Dúbravke je hanbou aj to, čo ing. Rafaj povedal do Pravdy - keďže je absolvent VŠDS v Žiline a okrem toho aj jazdil, neočakával som, že splodí takú zmes kravín, ako že električka nemala technickú závadu a napriek tomu sama odišla z konečnej.
To, čo píšeš o jazdení na 2. zberač, je zmes kravín. Výrobca nepredpisuje, na ktorý zberač sa má jazdiť. Jazdenie na 2. zberač má viacero výhod - nezostáva zablokovaná výhybka na dĺžku 2*T3, lepšie sa prechádzajú kríženia s trolejbusmi a podobne.
Reakcia na: Andy #14304:
Môj Ty bože a čo je na tom nepochopiteľné? Závažie ťahá dolu a tým naťahuje vedenie:-).
I.
Reakcia na: Spectre #14295:
Ty si tuším tiež webmasterom alebo čímsi takým alebo nejakým členom predsedníctva toho klubu, že? Tak sa ich spýtaj prečo toho idiota nevyhodia? Ja neviem, či sa ho boja alebo čo ale nikto sa o tom ani len baviť nechce.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.