Reakcia na: M.C. #141780:
však na tej fotke kolízie T3 a T6A5, je vidno, že materiál z ktorého je T3 praskol a oddelil sa (pravá časť pod oknom) a na T6A5 sa všetko pokrčilo, poohýbalo a preliačilo. Tie časti čo zostali bez styku s iným vozidlom dopadli lepšie u T6A5. Tiež keď si porovnáme, že koľko krát látané zovňajšky Ikarusov 280 a 283 čo všetko vydržali ešte, ale skúsme si predstaviť, že také úpravy zovňajšku by sme robili na SORoch, že nejakú kúsok plechu privariť. V momente ako by sme takto upravili zovňajšok SORu, tak môže ísť vozidlo do kelu a na opravu znova.
TeBeCe
- 17 CapaCitnikov, 0 SORov, 0 novych trolejbusov, 0 generalkovanych trolejbusov, 0 generalkovanych elektriciek, alebo
- 32 SORov, 0 CapaCitnikov, 0 novych trolejbusov, 0 generalkovanych trolejbusov, 0 generalkovanych elektriciek
(na novy trolejbus chcel 550 000 Eur, na generalky 2 700 000 Eur, na elektricku 350 000 Eur)