Reakcia na: m@rtin #14153:
1. to hej - ale zdalo sa mi, ze tam menej priestoru a ze skor zacina schod. Ale to je jedno - nejde ani tak o podalhu, ako o pocit - neviem sam preco ho mam.
2. A ty sa vozis solarismi dennodenne, ze si si urobil o nom taky dojem?
Este raz vysvetlim. V np busoch (okrem ikacov) som sa viezol (v kazdom z nich) porovnantelne kratky cas. A to si myslim, porovnatelne je - a z tych kratkych casov sa mi subjektivne najviac pozdaval Mercedes Citaro.
3. ty si sem do diskusie zavliekol stare karosy. A porovnavat by sa to malo, lebo prave nove maju nahradit stare. Nie som fanatik ikrausov. Kym som nevidel a nezacli tu jazdit i4x (najma vysokopodlazne), tak sa mi hrozne pozdavali karosy. Ale teraz je to inak. To ja som pisal, ze z hladiska cestujuceho nie je rozdiel medzi k7xx a 9xx,resp. ze je dost minimalny.
Ano nehovoril si, ze v BA ikace nefunguju. Ale si hovoril, ze vobec nefunguju, resp. ze su poruchove - co by teda znamenalo, ze nefunguju ani v BA. Tak som ti povedal, ze sa pod pozriet - mame ich tu v prevadzke necelych 150ks, co je sluna vzorka.
No keby CR bolo USA, tak ti aj verim. Ale realita je casto krat kruta a mimo terorie.
Andrej (Anndy008)
Nikde som nepisal, ze citaro ma inu ulicku ako CityBus. Mozno v porovnatelnej verzii odvezie aj menej cestujucich. Len som pisal, ze sa mi v nom, v ako jedinom NP buse nezdalo, ze sucham zadnou castou svojho tela o asfalt. Len tak btw. u citara zacina ta ulicka az za druhymi dverami a inak (okrem prvyh sedadiel hned za vodicom) je cela podlaha v jednej vyske.
Len tak medzi nami - aj ten tvoj mysleny rozdiel 17990mm vs 17500mm nie je meter, dokonca ani pol metra, ako si ty pisal, ze meter.
Nikto netvrdil, ze DPB nema problemy s ikacmi. A nemyslim, ze by existoval bus, s ktorym by neboli problemy a obvzlast v nasom DPB.
Vcelku mi slo len o dve veci:
1. len som vyjadroval svoj subjektivny nazor na NP busy, ktore by sami pacili a jazidlo sa mi v nich dobre.
2. opravoval som tvoje fakticke chyby.