Reply on: m@rtin #14155:
1) - myslel som zvysenu podlahu - ne schod - sorry.
No - pod do BA a spytaj sa ludi (obycajnych) na rozdiel medzi k7xx a i4x.
No musim za slovo, lebo nemyslimm, ze by to bolo take zle, ako pises. Asopn v BA. neviem, kde idne ich pouzivaju vo vacsom pocte, ako par kusov.
No proste nemas sancu si ich kupit - lebo zistis, ze vsetko (servis a podobne veci) v madarsku sa ti neooplati a podobne a budes nepriamo vedeny k vyberu karosy. Ver mi, ze sa taketo praktiky velmi velmi casto vyuzivaju v obchodnom svete a je to aj tazko dokazatelne.
Silen zober priklad vasej Skody Suberb a VW passat - to iste auto - nechutna konkurencia, ale myslis, ze VW niekedy "dovoli", aby superb prevalcoval passat?
Andrej (Anndy008)
Nikde som nepisal, ze citaro ma inu ulicku ako CityBus. Mozno v porovnatelnej verzii odvezie aj menej cestujucich. Len som pisal, ze sa mi v nom, v ako jedinom NP buse nezdalo, ze sucham zadnou castou svojho tela o asfalt. Len tak btw. u citara zacina ta ulicka az za druhymi dverami a inak (okrem prvyh sedadiel hned za vodicom) je cela podlaha v jednej vyske.
Len tak medzi nami - aj ten tvoj mysleny rozdiel 17990mm vs 17500mm nie je meter, dokonca ani pol metra, ako si ty pisal, ze meter.
Nikto netvrdil, ze DPB nema problemy s ikacmi. A nemyslim, ze by existoval bus, s ktorym by neboli problemy a obvzlast v nasom DPB.
Vcelku mi slo len o dve veci:
1. len som vyjadroval svoj subjektivny nazor na NP busy, ktore by sami pacili a jazidlo sa mi v nich dobre.
2. opravoval som tvoje fakticke chyby.