Reply on: m@rtin #14144:
to je sice pekne, ale pouzival si fakty, ktore neboli pravdive a teraz tusim vytrhavas z kontextu. Som napisal, ze citaro ma od predu po druhe dvere podlahu v jednej rovine - snad to bolo jasne, ked som predtym povedal, ze ulicka zacinala az za druhymi dverami.Mne nemusis vyvracat blby pocit z citybusu. Totiz to nemozes. Proste ho mam a basta a nie je to ani tvoja chyba, ani moja -je to proste fakt (a hlavne subjektivny). Asi taky, ze tebe pripada design solarisu moc futuristicky a nepaci sa ti - a tiez ti to nevyvraciam, aj ked si myslim opak (je asi tak 100x krajsi, ako napr citibus :D).
Preco by som nemohol opovrhovat karosami (aj ked nimi osobne neopovrhujem, len si myslim, ze su aj lepsie busy za porovnatelne ceny, ktore by tu mohli jazdit a nie je vobce dovod sa viazat len na nu), aj ked tu mame sunky. No povedz mi, co je aspon na jednej takej karose vynimocne, co nema, alebo nemoze ponuknut iny vyrobca (solaris, mercedes, ikarus, volvo, vanhool, etc...) - ale chcem len potvrdene fakty a nie tvoje domienky.
Neviem, ako si prisiel k tomu, ze ikarus nefunguje? Pod k nam a pozri si, kolko funguje ikacov a kolko karos - a musis uznat, ze maju rovnaku (ne)udrzbu. (aj ked uznavam, nie je to zrovna dobre porovnanie).
A s ikacmi v CR. Ved ikarus bol (je) clenom irisbusu. Takze je celkom dobre mozne, ze by ho vase DP aj rady kupovali, ale nedostali sancu - proste v ramci jedneho koncernu sa proste pretlacovala karosa. Takze je celkom mozne (nemam to samozrejme potrvdene), ze karosa u vas "vitazi" nie svojim pristupom k zakaznikovi, inymi praktikami.
Andrej (Anndy008)
Nikde som nepisal, ze citaro ma inu ulicku ako CityBus. Mozno v porovnatelnej verzii odvezie aj menej cestujucich. Len som pisal, ze sa mi v nom, v ako jedinom NP buse nezdalo, ze sucham zadnou castou svojho tela o asfalt. Len tak btw. u citara zacina ta ulicka az za druhymi dverami a inak (okrem prvyh sedadiel hned za vodicom) je cela podlaha v jednej vyske.
Len tak medzi nami - aj ten tvoj mysleny rozdiel 17990mm vs 17500mm nie je meter, dokonca ani pol metra, ako si ty pisal, ze meter.
Nikto netvrdil, ze DPB nema problemy s ikacmi. A nemyslim, ze by existoval bus, s ktorym by neboli problemy a obvzlast v nasom DPB.
Vcelku mi slo len o dve veci:
1. len som vyjadroval svoj subjektivny nazor na NP busy, ktore by sami pacili a jazidlo sa mi v nich dobre.
2. opravoval som tvoje fakticke chyby.