Reakcia na: jsk #140301:
ok, tam to chápem, ale či by bol napr. interval 5/6/6 dôvodný aj na Mudroňovej a Búdkovej ulici. Možno tam stačí taká kapacita ako je teraz teda interval 6/7-8/7-8. V Brne napr. trolejbusy premávajú odlišne, skoro žiadne linky nemajú rovnaký interval, ba dokonca ani jedna linka v rámci hodiny nemá rovnaký interval často, keď tak práve pozerám na CP L25 a 26 tak ozaj nechápem. Síce v Brne to je dané tým, že trolejbusové linky tak premávajú tzv. (ja by som to nazval) po skupinách a to na smer Slatina (31 a 33), Líšeň+Vinohrady+po spoločnej trase na Mendlovo nám.+Pisárky na Kamenný vrch/Bohunice (25,26 a 27-lokálna špičková L Židenice - Pálavské nám.), ktoré križujú ostatné električkové radiály v meste a niektoré električkové trate (niečo ako keby bola trolejbusová linka naprieč celou Tomášikovou od Polusu až po Prievoz),potom celkom nezávisle fungujú linky 37,38,39 premávajúce na Kohoutovice, Pisárky a Žabovřesky. Potom L25,26 a 37 doplňuje L29 ktorá spája len počas pracovných dní obratiská liniek 25,26 a 37 na juhozápade mesta a v centre končí na obratisku kde sa točí ďalšia skupina liniek (32,34 a 36) premávajúce na Královo Pole a Komín, ktoré tam dopĺňa ešte jedna linka spájajúca Bystrc a Královo Pole (30). Čo sa týka tej L29 tak mi nejde do hlavy, že sa im v Brne rentovalo postaviť tak dlhý úsek trate od Vozovne Komín až po Pisárky pre linku, ktorá premáva len počas pracovných dní a to len v čase 5-19h. Dúfam, že sa tá trať využíva aspoň ako manipulačná trať na presun trolejbusov z Komína na L25,26,29 a 37 na spoje ktoré začínajú na juhu mesta a že to aj šetrí významný počet vzkm. Keď tak na Brno pozerám, tak niekedy ma napadá, že aj u nás keby mali trolejbusové linky kopírovať skutočný dopyt, možno by sme mali pestrejšie intervaly a dalo by sa pridať tam kde treba a ubrať tam kde netreba, avšak také výrazné rozdiely v intervaloch medzi špičkou a sedlom považujem za strelené.
Mike