Reakcia na: luky133 #139802:
tu je schopnosť Záhradníka "presadiť všetko" ? keď mu magoriát odklepáva všetky naývšenia výkonov na DD, tak by nikoho nezabilo keby sa odklepol aj BUS-pruh. Očividne je to oveľa nákladnejšia a zložitejšia investícia načmárať na asfalt nápis "BUS" ? môže na DD nasadiť aj Capacity a bude to na hovno, keď sa tam bude stále stavať, počet IAD bude stúpať a Molecova bude neprejazdná pomaly, len furt sa bude zvyšovať počet vozidiel potrebných na udržanie intervalu lebo sa jazdný čas bude predlžovať ☠
91roman27
v článku ma zaujala jedna poznámka a to:Dlhé diely testovali všetky nové vozidlá, ktoré boli DPB zapožičané od výrobcov, a preto je možné predpokladať, že po dodaní nových kĺbových vozidiel budú tieto vypravované aj na linky 32 a 133.
To je pekná somarina.Pokiaľ je známe tak ak prídu Capa City tak by mali byť vypravované výlučne na nosné linky síce spomínaná 33 je nosnou linkou s pohľadu jej časového intervalu,ale je viac než pravdepodobné,že vypravované budú skôr na Petržalské nosné linky ako na Dlháče alebo do iných mestských časti. Napríklad taká L83 hlási zakaždým nejaký výpadok autobusu pre poruchu.Tam sú potrebné ako soľ
Myslím si,že spoje na DD s intervalmi a krátkymi BUS-mi bohato stačia a prevyšujú daleko iné mestské časti.