Reakcia na: intony #139811:
orezaný je práve tým, že skončí pred križovatkou Molecovej s L. Sáru (nie S.) a nebude pokračovať povedľa ZUŠ až na hranu križovatky s Karloveskou, ako sa to prezentovalo napr. v súvislosti s otočkou busov pri LIDL-i a ešte nedávno aj pri ukážkach softvéru na prednáške Ing. Mikuša z magistrátu v rámci týždňa mobility
luky133
Čo sa týka 133 je to linka, ktorá má plusy aj mínusy a je pravda, že nie každý spoj býva plný ale jazdieva plná v istých časoch. Avšak treba poznamenať, že bola vymyslená spred Záhradníkových časov a on ju len potiahol ďalej čo sa osvedčilo... A určite netreba 6 min interval a keď už hej tak len medzi 6:45 do 7:20... ?
Linka 36 = zbytočnosť...
Linka 35 = zbytočnosť na 80% trasy
Linka 135 = zbytočnosť na 80% trasy
Linky 35 a 135 sú jasné predvolebné síce využívané, ale spravené pre lenivých ľudí... Ja tiež dochádzam viac na zastávku ako taký čo využíva linku 135 a 35 a nevadí mi to... Radšej by som preferoval linku 132, ktorú som navrhoval lebo by jazdila naozaj časťami od ktorých je MHD aj na kilometer dochádzania a nie všetci tam majú autá...